سرمست گفت: خبرنگاران به عنوان عنصر جریان ساز و وجدان بیدار و زبان گویای جامعه، وظیفه سنگینی را در انعکاس رخداد‌ها و آگاهی بخشی عمومی برعهده دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست استاندار قم در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

فرارسیدن روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خبرنگاری حرفه و مسئولیتی سخت و پرتنش و در عین حال یک مسئولیت اجتماعی خطیر و تعیین کننده محسوب می‌شود و خبرنگاران به عنوان عنصر جریان ساز و وجدان بیدار، چشم تیزبین و زبان گویای جامعه، وظیفه سنگینی را در قبال انعکاس رخدادها، آگاهی بخشی عمومی و شفاف سازی امور بر عهده دارند.

انسان‌های شریف و دغدغه مندی که برای کشف و گزارش حقایق، هر مرارت و رنجی را به جان می‌خرند تا جریان اطلاع رسانی، حقیقت‌جویی و حقیقت گویی تداوم یابد. از این رو شایسته است که عزت و کرامت این قشر فرهیخته همواره حفظ شود و از بالاترین سطح امنیت، جسارت و شجاعت در مسیر ایفای رسالت حرفه‌ای خود و دفاع از حقوق مردم برخوردار باشند.

فرصت را مغتنم دانسته و ضمن تبریک مجدد هفدهم مرداد به همه فعالین عرصه اطلاع رسانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای گرانقدر حوزه اطلاع رسانی، برای تمامی خبرنگاران فهیم و سخت‌کوش کشور و استان قم آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار