فرماندار دامغان تاکید کرد؛

لزوم همراهی مردم برای گذر از خروج دامغان از شرایط حاد کرونایی

بندرآبادی گفت: خروج دامغان از شرایط حاد کرونایی نیازمند همکاری عموم مردم و جامعه در رعایت حداکثری دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی بندرآبادی فرماندار دامغان  گفت: مطابق آمار‌های موجود، شهرستان دامغان در وضعیت حاد کرونایی قرار دارد و تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی، همدلی و همکاری عموم مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زدن ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات است.

او ادامه داد: بدون شک با رعایت نکته‌های بهداشتی، می‌توان شاهد کاهش روند ابتلا و شیوع کرونا در سطح شهرستان باشیم و این امر یقینا با تعامل هرچه بیشتر میان مردم و دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود.

بندرآبادی اضافه کرد: عادی انگاری موجود در جامعه امری نگران کننده است که انتظار داریم تا مردم با رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی فردی و جمعی، به کادر درمان در مهار شیوع کرونا کمک کنند.

او  ضمن تاکید بر ضرورت اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا، گفت: تشدید نظارت و بازرسی‌ها در شهرستان دامغان به منظور الزام در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تاکید بر پرهیز از تجمعات و دورهمی‌ها در بوستان‌ها و اماکن گردشگری و تفریحی در شهرستان از مصوبات ستاد مدیریت کرونا در دامغان است.

بندرآبادی اظهار داشت: مسدود کردن خیابان‌های اصلی شهر حدفاصل میدان امام (ره) تا میدان شهدا به منظور کاهش تردد در هسته مرکزی شهر و اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۹ الی ۲۲ توسط نیروی انتظامی شهرستان با همکاری شهرداری دامغان در حال انجام است.

او  افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، کلیه مراکز آموزشی، زبانسرا‌ها و آرامستان‌ها، اماکن مذهبی، مساجد و تکایا و برپایی هرگونه تجمعات و برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی، در وضعیت قرمز کرونایی ممنوع است و قانون منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی سه بامداد نیز با جدیت در کلیه معابر شهر دامغان برقرار است و نیروی انتظامی شهرستان نسبت به کنترل و اعمال قانون اقدام لازم را به عمل می‌آورد.

فرماندار دامغان تصریح کرد: بنابه تصمیم ستاد مدیریت کرونا دامغان مقرر شد نیروی انتظامی شهرستان، ضمن استقرار در مبادی شهر دامغان نسبت به انجام کنترل‌های دقیق و جلوگیری از ورود خودرو‌های غیربومی به داخل محدوده شهری دامغان اقدام کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.