تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی نوشت: روز خبرنگار بهانه‌ای است تا بار دیگر، اهمیت کار خطیر رسانه و خبرنگاری، مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در پیامی که به مناسبت هفدهم مردادماه صادر کرد، گفت: هجرت تمدن ساز و تاریخ ساز حضرت رضا (ع) از مدینه به مرو و مناظرات آن حضرت با نمایندگان ادیان و مذاهب گوناگون همگی جلوه‌هایی از اوج فعالیت فاخر رسانه‌ای برای آشکارسازی حقانیت اهل بیت (ع) و نجات اسلام عزیز از انحرافات است.

او افزود: روز خبرنگار را به تمامی فعالان و خبرنگاران کشور، به ویژه اندیشه‌ها و قلم‌هایی که از روی اخلاص و ارادت توفیق یافته‌اند هنرشان را پیشکش امام رضا (ع) کنند و برای تعالی و انتشار معارف و آموزه‌های رضوی در جامعه می‌کوشند، تبریک عرض می‌کنم.


بیشتر بخوانید


تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برای اصحاب رسانه کشور، پایمردی در دفاع از جبهه حق و توفیق در نشر معارف اهل بیت (ع) را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

سال ۱۳۷۷ شهید محمود صارمی از خبرنگاران خدوم خبرگزاری جمهوری اسلامی، که به عنوان نماینده این رسانه در شهر مزارشریف افغانستان مشغول فعالیت بود، با حمله گروهک تروریستی طالبان شربت شهادت نوشید که شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مردادماه را به یاد این شهید بزرگوار، روز خبرنگار نامید.

 

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار