به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علایی مدیرعامل شرکت آب منطقهای خراسان رضوی با اشاره به اینکه روابط عمومی هر مجموعه ای، نقطه عطف آن سازمان محسوب میشود، گفت: امسال باوجود خشکسالی بسیار شدید در خراسان رضوی، هیچگونه تنش اجتماعی نداشتیم که این مورد وظایف روابط عمومی در تبیین درست حل مساله برای جامعه است.
وی افزود: موفقیتها و شکستها در حوزه صنعت آب و برق، ارتباط تنگاتنگی با فعالیتهای روابط عمومی دارد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای خراسان رضوی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین شاخصهها و تفاوتهای مدیریت موفق با مدیریت ناموفق نقش روابط عمومی در هر سازمانی است، ادامه داد: در حوزه آب و برق به دلیل فرابخش بودن و پیچیدگی موجود، اگر مدیر نتواند تغییرات بیرونی (فرصتها و تهدید ها) از حوزه کاری و توانمندیها در درون شرکت شناسایی کند و متناسب با تغییرات این دو حوزه تصمیماتی در چهارچوب راهبردها بگیرد قطعا با شکست رو به رو خواهد شد.
علایی با بیان اینکه مدیرانی موفق هستند که توجه ویژهای به روابط عمومی دارند، در اتاقهای خود را بهروی مردم باز میکنند و پاسخگو هستند، بیان کرد: یک مجموعه باید بتواند موقعیتها را متناسب با شرایط روز در یک محدوده منطقی تبیین کنند، که آن محدوده منطقی را روابط عمومی تعیین میکند.
وی تصریح کرد: بحث آب و برق با مسائل دیگر دستگاههای اجرایی متفاوت است اگر ما نتوانیم ارتباط پیوسته بر مبنای اخلاق، عدالت و شفافیت با مردم برقرار کنیم مدیران موفقی نخواهیم بود.
انتهای پیام// ف. غ