شاکری از شورای شهر‌ها و دهیاران خواست روی مسائل زیست محیطی و مدیریت پسماند حساس باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود میرکمالی، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان کرمان در بازدید مرجان شاکری، مدیر کل محیط زیست استان کرمان از باشگاه خبرنگاران جوان کرمان با اشاره به رتبه‌های برتر باشگاه مرکز کرمان در بین استان‌های کشور گفت: تولید گزارش‌های تصویری، تولید خبر و گزارش مکتوب و آموزش برای کار‌های صدا وسیما را از کار‌های مجموعه باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد.

او افزود: باشگاه کرمان در انتخابات رتبه ۵ را در میان دیگر مراکز استان‌ها کسب کرد.

میرکمالی پوشش خبر‌های مکتوب مراسم‌های سالگرد حاج قاسم را از توانمندی‌های باشگاه عنوان کرد و گفت: انرژی جوانی همکاران، کار باشگاه را پیش می‌برد و نیرو‌ها با کمترین درآمد با قدرت بهترین کار را انجام می‌دهند.

مرجان شاکری، مدیر کل محیط زیست استان کرمان نیز در این بازدید گفت: خبرنگاری کار ایثارگرانه و انعکاس اخبار موثر است.

او با بیان اینکه حضور خبرنگاران در کنار ارکان دولتی برای بهبود شرایط موثر است، افزود: مطالبه‌ها هر وقت از رسانه منعکس می‌شود، بهتر و تاثیر گذار‌تر است.

شاکری از زحمات باشگاه خبرنگاران جوان کرمان برای همکاری با محیط زیست قدردانی کرد و گفت: توانستیم به کمک رسانه ها، بودجه محیط زیست استان کرمان را ۲ برابر افزایش بدهیم.

او با اشاره به اینکه شما خبرنگاران ما را برای رسیدن به هدف کمک می‌کنید، گفت: شما اهالی رسانه باید مطالبه گری را در دستور کار خود قرار دهید.

مدیر کل محیط زیست استان کرمان بیان کرد: من خودم را جزو خاک استان کرمان می‌دانم و اگر حساسیت زیادی دارم می‌خواهم من را درک کنید؛ زیرا بچه‌های ما در این خاک رشد می‌کنند؛ بنابراین باید قدر خاک این استان را بدانید.

او گفت: باشگاه خبرنگاران تلفیقی از جوانی و تجربه است و این تلفیق مناسبی است.

شاکری با اشاره به واکسیناسیون‌محیط بانان بیان داشت: محیط بانان ۱۵ روز در کنار هم هستند و تعطیلی ندارند؛ بنابراین در خطر قرار دارند.

شاکری از شورای شهر‌ها و دهیاران در خواست کرد: روی مسائل زیست محیطی و مدیریت پسماند حساس باشند.

او گفت: برای تغییر الگوی مصرف و مدیریت پسماند‌های غیربازیافت، نیاز‌مند حمایت مسئولان به خصوص شورا‌های جدید هستیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.