موسوی لارگانی در تذکری شفاهی:

شکست‌های کاروان ورزش ایران در این دوره المپیک بی‌سابقه است

نماینده مردم فلاورجان گفت: شکست‌های کاروان ورزش ایران در این دوره بی‌سابقه است، باید به این وضعیت رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نظارت دقیقی بر عملکرد دولت در راستای خدمت به مردم خواهد داشت. از آقای رئیس جمهور می‌خواهم که اولویت اول در استان اصفهان زاینده‌رود باشد، اصفهان بدون زاینده‌رود شهر ارواح است. مردم اصفهان امید بسیاری به دولت آقای رئیسی دارند، انتظار داریم پاسخ این اعتماد را با جریان دائمی رودخانه زاینده‌رود دهند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد کاروان ورزشی ایران در المپیک بیان کرد: به هفت مدال آور المپیک کشورمان تبریک می‌گویم و باید تقدیر ویژه‌ای از این عزیزان صورت گیرد. اما همانطور که مردم از موفقیت‌های ورزشکاران المپیکی خوشحال شدند از باخت‌های آن نیز ناراحت شدند. ضعف در برنامه ریزی باعث عدم نتیجه‌گیری ورزشکاران در خیلی از رشته‌ها شد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شکست‌های کاروان ورزش ایران در این دوره بی‌سابقه است، باید این وضعیت ارزیابی شود. علیرغم کاهش ۷۰ درصدی اعتبار، کشتی در این دوره خوش درخشیده است. باید به این وضعیت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
انشالله در دولت آقای ریسی درست می‌شود
آخرین اخبار