معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از کمبود نیروی اورژانس پیش بیمارستانی خبر داد و گفت: طبق استاندارد هر پایگاه ۹ نفر نیروی اورژانس نیاز دارد و نسبت به استاندارد ۳۰۰ نیرو کمبود داریم که با اضافه‌کاری جبران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا رضایتمند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روزانه ۱۵ پایگاه اورژانس در اصفهان تعطیل است گفت: طبق اطلاعی که از همکاران اورژانس پیش بیمارستانی گرفتم تعطیلی دائم این تعداد پایگاه را تایید نمی‌کنم.

وی افزود: ممکن است روزانه برخی از پایگاه‌ها به طور موقت برای ساعاتی از روز تعطیل باشد که به هیچ وجه خللی در خدمت‌رسانی اتفاق نمی‌افتد و همکاران در حال خدمت‌رسانی به امداد خواهان هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه علت تعطیلی موقت به موضوع بهره‌وری مربوط می‌شود، گفت: این تعطیلی ناشی از مسائل بهره‌وری و آماده‌سازی بوده و پیش‌بینی نشده و غیرقابل اجتناب است.

وی ادامه داد: در بخش اورژانس پیش بیمارستانی به شدت با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و طبق استاندارد در ازای هر پایگاه به ۹ نفر نیروی اورژانس نیاز است و ما نسبت به استاندارد ۳۰۰ نیروی انسانی کمبود داریم و پیگیر جبران کمبود نیرو هستیم و در حال حاضر نیرو‌ها با اضافه‌کاری این کمبود را جبران می‌کنند.

رضایتمند تصریح کرد: مجوز استخدام ۲۱۶ نیرو گرفته شده و از این تعداد ۱۶۰ نفر مشغول به کار خواهند شد و ۵۶ نفر هم شرکت نکردند و در قالب شرکتی به ما کمک می‌کنند و تبدیل وضعیت می‌شوند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار