طرح گشت ارشاد مسئولان در هرمزگان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حجت الاسلام حسن کریمی ،دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان  با اشاره به اجرای طرح گشت ارشاد مسئولان در استان گفت: ۵٠ گروه مطالبه گر برای اجرایی کردن طرح گشت ارشاد مسئولان در استان تشکیل شده است و در حال برنامه ریزی‌ها و طراحی‌ها برای اجرای بهتر آن‌ها در سطح استان هستیم.

حجت الاسلام حسن کریمی افزود: هدف اصلی و مسئله جدی که می‌خواهیم به آن ورود پیدا کرده و عملی کنیم، گشت ارشاد مسئولان است که هیچ مدیری از این قانون مستثنی نیست.


بیشتر بخوانید؛ 


او گفت: ساز و کار گشت و ارشاد یک طرح کشوری است که قوانین بعد از نوشته شدن رسانه‌ای می‌شود و آن را در سطح استان بومی سازی خواهیم کرد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و هفته امر به معروف افزود: پیام امام حسین (ع) در قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام حسن کریمی هیئت‌های مذهبی را ابزار احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

او همچنین با اشاره به شیوع شدید بیماری کرونا در استان گفت: اگر هیئتی شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکند با ان برخورد جدی می‌کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان با تبریک روز خبرنگار افزود: رسانه‌ها باید مطالبه و خواست مردم را به گوش مسئولان کشوری و استانی برسانند تا مشکلات زود‌تر حل شود.

انتهای خبر /ز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.