گسترش بیمه اجتماعی روستائیان در خوزستان

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر خوزستان گفت: توانستیم ۲۵ درصد حقوق مستمری بگیران صندوق اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر را افزایش دهیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین جعفر خادم مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر خوزستان گفت: تیرماه امسال با ۴۴ درصد افزایش در عضویت صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر  دررتبه چهارم کشور قرار گرفتیم، ولی در خصوص نرخ پوشش بیمه و سهمیه تکلیف ابلاغی به استان عقب هستیم.

او با بیان اینکه از کارگزاران صندوق و اهالی رسانه درخواست داریم ما را در این زمینه و برای پوشش بیمه‌ای ۱۷ هزار خانوار خوزستانی طی امسال یاری کنند، افزود: هر کشاورز یا روستایی که به عضویت صندوق درمی آید می‌تواند ماهیانه از یارانه ۱۹۰ هزار تومانی غیرمستقیم دولتی بهره‌مند شود.

جعفر خادم بیان داشت: حقوق مستمری بگیران ۲۵ درصد افزایش داشت و در پارسال نیز این صندوق اولین سازمان بیمه‌ای بود که با همسان سازی حقوق مستمری بگیران را به طور میانگین ۵۲ درصد افزایش داد و اساسنامه صندوق تصویب شد که می‌تواند مفید باشد چرا که پیش از این صندوق خدمات خود را بر اساس آیین نامه به جامعه هدف و بیمه شدگان ارائه می‌کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.