سرپرست شهرداری مشهد گفت: در جلسه‌ای فوری با مدیران مربوطه مقرر شد تا ساعت کار سالن‌های تغسیل، تعداد غسالان و دفن‌کنندگان در روز‌های آینده افزایش پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا خواجه نائینی ظهر سرپرست شهرداری مشهد در بازدید از آرامستان بهشت رضوان گفت: به مدیران آرامستان بهشت رضوان اعلام شد که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت رفاه حال مراجعان و اجرای دستورالعمل های بهداشتی نسبت به توزیع آب بسته‌بندی رایگان در آرامستان اقدام کنند.

او در پاسخ به درخواست عده‌ای از مراجعان نسبت به طولانی شدن زمان انتظار، افزود: مدت زمان انتظار انجام امور مربوط به پذیرش، تغسیل و دفن به دلیل تعداد بالای فوتی‌ها طولانی است به همین دلیل دستور رسیدگی و تسریع در فرآیند خدمات‌رسانی در بهشت رضوان داده شد.

سرپرست شهرداری مشهد ادامه داد: این موضوع در جلسه‌ای فوری و با حضور معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان فردوس‌ها و مدیران مجموعه بهشت رضوان بررسی و به موجب آن مقرر شد تا ساعت کار سالن‌های تغسیل، تعداد غسالان و دفن‌کنندگان طی روز‌های آینده افزایش پیدا کند.

خواجه نائینی بیان کرد: در این جلسه درخواست شد به منظور کاهش مدت زمان حضور مراجعان در آرامستان و جلوگیری از ازدحام جمعیت، زمان ورود و تغسیل متوفیان از طریق پیامک یا تابلو اطلاع‌رسانی به بستگان درجه یک آن‌ها اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام//م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.