فرماندار جاجرم گفت: هم اکنون درمانگاه تامین اجتماعی هم به صورت تمام وقت به بیماران خدمت رسانی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  فرماندار جاجرم با اشاره به بستری ۵۸ بیمار مبتلا به کرونا در تنها بیمارستان این شهرستان گفت: هم اکنون درمانگاه تامین اجتماعی هم به صورت تمام وقت به بیماران خدمت رسانی می‌کند.


بیشتر بخوانید 


به گفته حاج زاده با توجه به شرایط سخت کرونایی مجموعه ورزشی کارگران با ۳۵ تخت برای شرایط اضطراری آماده شده است که در صورت نیاز با کمک دانشگاه علوم پزشکی و استفاده از ظرفیت بیمارستان و مجموعه درمانی شهرستان به بیماران کرونایی خدمات رسانی می‌شود.

۵۹۳ نفر آماری بود روز گذشته دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرد که به علت شدت نشانه‌های بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان شمالی بستری هستند. ۹۵ نفر از این بیماران فقط روز گذشته، بستری شده اند، ۲ هم استانی هم بر اثر ابتلا به این بیماری جان باختند.

همه شهرستان‌های خراسان شمالی درگیر میزان شدید ابتلا و بستری هستند.

با شیوع گونه دلتا در استان آمار روزانه تست‌های pcr از هزار تست گذشته و افراد در صورت داشتن علائم تا زمان دریافت جواب آزمایش/ باید قرنطینه خانگی را رعایت کنند مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از ۷ مرداد واکسیناسیون ۴ هزار و ۶۴۵ نفر از فرهنگیان انجام شده گفت: از دیروز روزانه ۳۰۰ فرهنگی به صورت مستمر واکسن دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.