در بازدید اکیپ‌های نظارت دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از سطح بازار بیش از یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت و آلایش دامی غیر قابل مصرف کشف و امحاء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یارویسی معاون سلامت دامپزشکی استان گفت : به منظور حفظ سلامت و بهداشت عمومی شهروندان، این اداره کل اقدام به تشدید نظارت‌ها بر مراکز تهیه، تولید و عرضه فرآورده خام دامی کرده که در همین رابطه روز گذشته اکیپ‌های نظارت دامپزشکی در بازدید از سطح بازار بیش از یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع گوشت و آلایش دامی غیر قابل مصرف را کشف و به طریق کاملا بهداشتی از چرخه مصرف خارج و معدوم کردند.

او با اشاره به پلمپ دو واحد متخلف در این رابطه و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی گفت : از شهروندان تقاضا داریم با توجه به خطر انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام (تب کریمه- کنگو، تب مالت، شاربن و ...) گوشت و فرآورده دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه کنند.

او افزود: به افراد خاطی که با اقدام خود سلامت و بهداشت عمومی را به مخاطره می‌اندازند هشدار می‌دهیم که در صورت مشاهده تخلف بدون هیچ چشم پوشی با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت به درخواست آن‌ها رسیدگی شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.