فرمانده انتظامی مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷ هزار عدد قرص روان گردان از متخلفان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸۷ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ محمد توحیدی ، فرمانده انتظامی مهاباد در گفت گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با تلاش ماموران مبارزه با کالای قاچاق این شهرستان امسال ۷ هزار و ۸۶ عدد انواع قرص غیرمجاز و غیربهداشتی از ۲ دستگاه خودرو سواری کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

توحیدی افزود: در این رابطه خودرو‌های حامل محموله توقیف و ۲ راننده نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و عنوان کرد: شهروندان پلیس را در ارتقای امنیت اجتماعی یاری کنند.

این مقام انتظامی همچنین اذعان کرد: قاچاق کالا ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می‌کند و از این رو پلیس بر خود واجب می‌داند که با پدیده قاچاق به شدت مبارزه کند.

سرهنگ توحیدی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک در زمینه خرید و فروش انواع دارو و قرص‌های غیرمجاز و قاچاق مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.