انتخاب رشته کنکور دکتری تخصصی گروه پزشکی آغاز شد

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

 به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی سال ۱۴۰۰ در نوبت صبح و عصر روز شنبه، یکشنبه و دوشنبه به ترتیب ۵، ۶ و ۷ تیر در ۳۲ دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور (۳۰ شهر) بطور همزمان برگزار شد.

از مجموع ۱۶ هزار و ۸۳۵ نفر / رشته ثبت نام کرده در آزمون، تعداد ۱۲ هزار و ۷۱۹ نفر (حدود ۷۵.۵ درصد) در جلسه آزمون حاضر شدند و ۴ هزار و ۱۱۶ نفر (حدود ۲۴.۵ درصد) غایب بودند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

انتخاب رشته محل آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه ی پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۴۰۰ از امروز دوشنبه، ۱۸ مرداد آغاز شده است و فرصت انتخاب رشته/محل و ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی تا روز چهارشنبه، ۲۰ مرداد ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته/محل پس از مطالعه دقیق دفترچه و آگاهی از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی باید در زمان مقرر از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه که در زمان ثبت نام اولیه ثبت شده است، نسبت به انتخاب رشته/ محل ها و ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار