رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:اگر آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا همچنان صعودی باشد قطعا با بحران روبه رو خواهیم شد.

سلمان زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت:شرایط بیمارستان ها کاملا بحرانی و مملو از بیماراست و طبق بازدیدهایی که از بیمارستان های منطقه انجام دادیم،نشان میدهد متاسفانه بار بیماری درجامعه بسیار بالا است.

او با بیان اینکه دیروز رکورد بستری ۸۲بیمار مبتلا به ویروس کرونا در منطقه زده شده است ،افزود:قطعا نیازمند مکان دیگری برای بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹هستیم و بستری این بیماران را در اردوگاه های راهیان نور انجام میدهیم.

سلمان زاده درخصوص  وضعیت بیمارستان های خرمشهر و شادگان تصریح کرد: دراین دو شهرستان نیز آمار بستری و ابتلا به کرونا بسیار بالا است و خوشبختانه در خرمشهر توانستیم  دستگاه اکسیژن ساز جدید راه اندازی کنیم امابا آغاز فعالیت بیمارستان صحرایی ،میتوانیم دراین بیمارستان هرسه شهرستان آبادان،خرمشهر و شادگان را پوشش بدهیم.

او در پایان بیان کرد:درحال حاضر با کمبود نیرو مواجه هستیم و متاسفانه نیرو تخصصی پرستار بسیار کم است و این مشکل مارا دوچندان میکند و اگر آمار بستری بیماران مبتلا به کووید۱۹ درمنطقه همچنان در حال افزایش باشد،قطعا با بحران مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.