مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از گازسوز شدن هزار و ۶۶۷ خودرو در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: از خرداد ۹۹ هزار و ۶۶۷ دستگاه خودرو در استان گازسوز شده‌اند و ۲۱۴ دستگاه خودرو نیز در انتظار تعیین نوبت قرار دارند.

او افزود: طرح گازسوز کردن خودرو‌های مسافربر آژانس و اینترنتی در حال اجرا است و منابع مورد نیاز برای اجرای این طرح نیز از محل صرفه جویی در مصرف سوخت مایع و جایگزینی آن با گاز تأمین می‌شود.

مردانی با بیان اینکه در حال حاضر ۳ کارگاه مجاز برای این کار در استان فعال است بیان کرد: زمان انتظار برای گازسوز کردن خودرو‌ها حدود دو هفته تا یک ماه برای خودرو‌های مسافربر شخصی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی عنوان کرد: تاکسی‌های اینترنتی، آژانس‌ها و مسافربر‌های بین شهری و روستایی از طریق فهرستی که وزارت کشور به وزارت نفت ارائه کرده، گازسوز خواهند شد و احتمال دارد در آینده برای سایر مسافربر‌های شخصی نیز بر اساس اولویت پرمصرف بودن فراهم شود.

او اظهار کرد: متقاضیان از جمله مالکان خودرو‌های تاکسی عمومی و خودرو‌های مسافربر آژانس و اینترنتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به آدرس https://gcr.niopdc.ir برای گازسوز کردن خودرو‌های خود ثبت‌نام و نوبت‌گیری کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.