سرپرست تیم‌ هندبال نفت وگاز گچساران گفت: تیم نفت و گاز گچساران در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور شرکت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سعید پایاب سرپرست تیم‌ هندبال نفت وگاز گچساران گفت: تیم نفت و گاز گچساران در نخستین گام مسابقات لیگ برتر هندبال امسال روز ۲۴ مرداد با سپاهان نوین اصفهان و در بازی دوم خود نیز در روز ۲۶ مرداد ماه با تیم ستارگان دشتستان دیدار می کند.

پایاب افزود: نفت و گاز گچساران از ۲ هفته پیش تاکنون تمرینات آماده سازی خود را شروع کرده و از آمادگی نسبی برای مسابقات امسال برخوردار است.

او ادامه داد: امین زلفی پور بازیکن سابق نفت و گاز گچساران که فصل پیش در تیم ستارگان دشتستان توپ می زد و همچنین احسان آرپناهی ملی پوش گچسارانی تیم خائیز دهدشت به نفت و گاز گچساران پیوسته اند.

پایاب با اشاره به اینکه ۹۷ درصد از بازیکنان تیم هندبال نفت و گاز گچساران در مسابقات امسال بومی هستند گفت: بر اساس ظرفیت های بازیکنان که تعداد زیادی از آنان بومی و جوان هستند امسال هم چون پارسال برای بقا در لیگ برتر در این مسابقات شرکت می کنیم.

او با یادآوری اینکه مرحله دوم مسابقات لیگ برتر با فاصله بیش از یک ماه برگزار می شود عنوان کرد: نفت و گاز گچساران در صورت حمایت مسئولان می تواند با گرفتن بازیکنان جدید به شکل قوی تری در مسابقات امسال حاضر شود.

پایاب از مسئولان استانی و شهرستانی به ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست برای حمایت از تنها نماینده کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر هندبال امسال همت کنند.

سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور از روز شنبه، ۲۳ مردادماه، در سالن خانه هندبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه فدراسیون هندبال در تهران آغاز می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.