عملیات عمرانی پروژه بومگردی اندبیل خلخال آغاز شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خلخال گفت: با صدور مجوز، عملیات عمرانی پروژه بومگردی روستای گردشگری اندبیل خلخال آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی درویشی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خلخال در بازدید از پروژه بومگردی در روستای اندبیل خلخال گفت: این پروژه حدود یک هفته بعد از اخذ مجوز ایجاد، عملیات عمرانی خود را آغاز کرده و تا ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

او ادامه داد: پروژه بومگردی روستای اندبیل شامل چهار سوییت vip و تعداد هشت سوییت معمولی، دارای رستوران سنتی، آب‌نما، پارکینگ و فضای سبز بوده و با معماری کاملا بومی و طراحی خاص و متناسب با اقلیم منطقه طراحی شده و در حال اجراست.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خلخال از قول مساعد سرمایه‌گذار برای تسریع در اتمام پروژه خبر داد و گفت: اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان حمایت‌های لازم را از سرمایه‌گذار طرح با معرفی به بانک‌های عامل و استفاده از تسهیلات کم‌بهره انجام خواهد داد.

درویشی بیان کرد: با توجه با ایجاد اشتغال با راه‌اندازی این پروژه در قالب حمایت از طرح‌های روستایی نیز حمایت‌های لازم را از سرمایه‌گذار پروژه خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.