مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی از پیدا شدن جسد نوجوان ۱۲ ساله که در جریان وقوع سیلاب روز گذشته در کلیبر مفقود شده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به مفقود شدن ۲ فرد دیگر در  سیلاب  گفت: عملیات تجسس برای یافتن آن‌ها در سطح گسترده ادامه دارد.

او با بیان این‌که سیلاب از بعدازظهر یکشنبه در منطقه کلیبر آغاز شد ادامه داد: عملیات تجسس و امدادرسانی توسط نیرو‌های هلال احمر، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، مرزبانی و به خصوص تیم تجسس به همراه سگ‌های زنده یاب در حال انجام است.

هنربر در خصوص وضعیت خسارات وارده به منطقه خاطرنشان کرد: خسارت وارد شده به زیرساخت‌های گاز و همچنین تصفیه خانه شهید لشکری موجب قطعی گاز و آب شرب این منطقه شده است که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا آب و گاز منطقه تا پایان امروز وصل شود و چادر و بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته‌ هلال احمر نیز در اختیار اهالی قرار خواهد گرفت.

او  افزود: در اثر وقوع سیل ۹ دستگاه خودروی سواری و نیسان، ۲ دستگاه تراکتور، ادوات کشاورزی، راه‌های روستایی، ۳ پل، مزارع و باغ‌ها خسارت دیدند و همچنین چندین منزل مسکونی نیز دچار آبگرفتگی شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.