رادیو محرم ساعت ۱۸ امروز با پیام آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید فعالیت خود را شروع می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مسعود کاویانی، مدیر شبکه رادیو معارف در نشستی با اصحاب رسانه با اعلام خبر آغاز به کار رادیو محرم از ساعت ۱۸ امروز گفت: رادیو محرم از ساعاتی دیگر با پیام آیت الله جوادی آملی روی موج اف ام ردیف ۹۵.۵ فعالیت خود را آغاز می‌کند.

او با اشاره به فعالیت این رادیو تا پایان ماه محرم گفت: رادیو محرم امسال با شعار «حسینیه‌ای به وسعت دل ها» تا ۱۶ شهریور به کار خود ادامه خواهد داد.

مدیر رادیو معارف با اشاره به این که امسال برای پنجمین سال پیاپی رادیو محرم در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) پخش می‌شود، عنوان کرد: ترویج عزاداری صحیح و به دور از آسیب یکی از اهداف اصلی راه اندازی رادیو محرم است.

کاویانی ارتقای معرفت مخاطبین رادیو نسبت به معارف اهل بیت (ع) را یکی دیگر از اهداف راه اندازی رادیو محرم بیان کرد و گفت: رادیو محرم هرشب به مدت یک ساعت در ارتباط زنده با دیگر استان‌ها سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در سایر مناطق را پخش خواهد کرد.

مدیر شبکه رادیو معارف همچنین از به‌کارگیری ۱۵ لهجه زبان و گویش در برنامه‌های گوناگون رادیو محرم خبر داد و گفت: هزار و ۸۰۰ قطعه مداحی، ۶۶۰ قطعه صوتی از کلام بزرگان ،علما و خطبا و همچنین ۴۰۰ مداحی محلی برای پخش در رادیو محرم در نظر گفته شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار