رای کمیته انضباطی فیفا درباره پرونده شکایت کالدرون و خواکین از باشگاه پرسپولیس صادر شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته انضباطی فیفا دقایقی پیش با ارسال ایمیل به این باشگاه، رای نهایی در مورد پرونده شکایت گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس و خواکین آلبرتو، دستیار وی در فصل نوزدهم را ابلاغ کرد.

در این حکم آمده است:

"به پرسپولیس دستور داده می‌شود مبلغ حقوق ۳۲۹ هزار و ۵۰۰ دلار به علاوه سود سالیانه به عنوان حقوق و مبلغ ۲۵۰ هزار دلار به علاوه سود سالیانه را به عنوان غرامت به خاطر نقض قرارداد به کالدرون پرداخت کند. همچنین باشگاه پرسپولیس باید ۳ هزار و ۵۰۰ فرانک سوئیس برای هزینه روند حکمیت به کالدرون و ۵ هزار فرانک سوئیس به عنوان هزینه‌های نهایی به فیفا پرداخت کند. علاوه بر این باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۲۵ هزار فرانک سوئیس به عنوان جریمه بپردازد."

فیفا در رای خود، از روز ابلاغ (امروز - ۹ آگوست) ۱۸ مرداد به پرسپولیس ۳۰ روز مهلت پرداخت داد تا این پرونده را تسویه کند. در صورتی که باشگاه پس از این ۳۰ روز مبالغ یاد شده را به صورت کامل پرداخت نکرده باشد، پنجره نقل و انتقال تا روز پرداخت کامل بسته خواهد شد.

همچنین فیفا امروز با ارسال ایمیلی جداگانه، در رای دیگر خود، به شکایت خواکین اشاره کرد و نوشت:

"باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا باید ۵۵ هزار و ۳۸۱ دلار به عنوان حقوق به علاوه سود سالیانه و همچنین ۴۰ هزار دلار همراه با سود سالیانه را به عنوان مبلغ غرامت بابت نقض قرارداد به این مربی اسپانیایی پرداخت کند. پرسپولیس موظف به پرداخت مبلغ ۳ هزار ۵۰۰ فرانک سوئیس به این مربی و ۲ هزار فرانک سوئیس به فیفا بابت هزینه دادرسی و ۱۰ هزار فرانک سوئیس به عنوان جریمه است."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
پول زیادیه .و متاسفانه ما مثل کیسه به خزانه پاپا مسعود وصل نیستیم و فدراسیون هم که تمام کیسس حتی برای بدهی این فدراسیون به شستا ساختمان مارو داشتن میدادن بره!!! خدا بزرگه تا الان هوامونو داشته از الان به بعد هم داره انشاالله:))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
مدیریت کردن در کشور ما مثل ابله هاست این ها فقط نیم فصل در ایران کار کردند و همه ی پول هایشان را می گیرند حکومت ابله پرور ایران کی قراره آدم شه
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله رضاعلی
۲۳:۵۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
لنگ که مشکل مالی ندارم به راحتی پرداخت می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
کسر امتیاز فقط
Iran (Islamic Republic of)
سردارایرانی
۲۱:۱۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
وای،وای،وای.یعنی بیت المال برای این مدیران نالایق و ناشایست که با حماقتهای خودشون اینگونه تیشه به ریشه همه چیز میزنن،مثل گنج بادآورده ایست که هرکاری خواستن بکنن!!!!!هر سال چندتا ازین پروندهها رو میشه،حاضرم قسم بخورم این پولها بیشترش تو جیب دلالهای بی صفت میره که این آش رو برای باشگاه پختن!!!!یه مرد هم پیدا نمیشه خرخره اینارو ببره.
Iran (Islamic Republic of)
سرخ ارتش
۲۰:۵۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
سه سوت پرداخت میشه خدا حفظ کنه بابا مسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
خروج نجومی ارز از کشور به دست تیم های بی‌کیفیت داخلی.
این دلارها پول مردمه که به عنوان حقوق و جریمه و حق‌الزحمه مربی خارجی و فیفا و حکمیت و... میره بیرون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
بابا مسعود قبل رفتن براشون ارثیه گذاشته میتونن از جیب مردم این پولها رو پرداخت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
ماشاالله پول بیت المال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
از پولهای بلوکه شده تو ای اف سی پرداخت کنن
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۸:۳۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
با سلام. تا کی باید از جیب مردم برای مدیران نالایق هزینه کنیم. من پرسپولیسی نیستم اما به هواداران این تیم احترام میگذاریم. ولی این دلیل نمیشه که هر شخص نالایقی پشت میز مدیرعاملی این تیمهای بزرگ بشینه و با ندانم کاری خود از جیب مردم هزینه بکنه. برای اینکه عمق فاجعه را متوجه بشید فقط مبلغ همین چند قرارداد آخری که به دادگاه کشیده شده را به ریال تبدیل کنید ببینید چند تا ورزشگاه میشد برای تیم بزرگ کشورمون که یه ورزشگاه اختصاصی نداره ساخت. در ضمن قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تبریک میگم.
آخرین اخبار