زنان سلاخ و ضبط فیلم حیوان‌کشی به سلیقه مشتری + عکس و فیلم دلخراش (۱۶+)

اخیرا حیوان‌آزاران تشکیل شبکه داده و به معامله فیلم‌های کشتار حیوانات و حتی قبول سفارش برای تهیه فیلم حیوان‌آزاری به سلیقه مشتری مشغول هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «زن سلاخ» دست و پای حیوان را با روبان بنفش بسته و دقایقی پا را روی گلویش فشار می‌دهد تا کلیپ، برای مخاطب، هیجان‌انگیزتر شود؛ کلیپی که با قرار گرفتن سر بز طلایی‌رنگ روی تنش به پایان می‌رسد.

آن یکی، پیش از آغاز سلاخی، سر و گردن خروس سفید را زیر کفش‌های پاشنه‌بلندش آنقدر فشار می‌دهد تا پرنده چند لحظه‌ای از حال برود و وقتی به خود بیاید که سرش با فشار در کاسه آب فرو برده شده تا زجرکشش کند.

زن سلاخ سوم، پایش را روی بدن خرگوش سفید و دست‌وپابسته‌ای که نفسش در سینه حبس شده فشار می‌دهد و به خرگوش یادآوری می‌کند که تا لحظاتی دیگر زیر پای "الهام بانو" جان خواهد سپرد. چهارمین زن سلاخ هم پس از زجرکش کردن یک خروس، با لحنی بیمارگونه، به بز سفیدی که شاهد ماجراست، نزدیک بودن مرگش را خبر می‌دهد.

بز نگون‌بخت، پس از آنکه نیمی از گردنش توسط چاقوی زن، بریده شد رها می‌شود تا برای رضایت آنها که می‌گویند "فیلم بگیر"، "فیلم بگیر"، مرگی طولانی‌مدت را تجربه کند. زوسادیست( کسی که از آزاردادن حیوانات لذت می‌برد) پنجم هم ترجیح می‌دهد اردک بیچاره را زیر پایش له کند.

زنان سلاخ و ضبط فیلم حیوان‌کشی به سلیقه مشتری + عکس و فیلم

زنان سلاخ و ضبط فیلم حیوان‌کشی به سلیقه مشتری + عکس و فیلم

زنان سلاخ و ضبط فیلم حیوان‌کشی به سلیقه مشتری + عکس و فیلم

زنان سلاخ و ضبط فیلم حیوان‌کشی به سلیقه مشتری + عکس و فیلم

تعداد فیلم‌های مشابه از هنرنمایی زن‌های حیوان آزاری که برای سرگرمی حیوانات را سلاخی می‌کنند که در فضای مجازی در دسترس عموم قرار دارد رو به افزایش است اما شدت خشونت در آنها به قدری است که هرکسی توان دیدن این صحنه‌ها را ندارد. در ادامه، به منظور درک جو حاکم بر این فیلم‌ها و همچنین رفتارها و گفته‌های بیمارگونه زن‌های سلاخ، دو مورد از این فیلم‌ها به صورت مات، قابل مشاهده است.

 

 
 

این فیلم‌ها ابزار درآمدزایی افرادی هستند که به صورت منسجم در فضای مجازی فعالیت دارند. برخی از آنها بازاریاب هستند و کارشان انتشار بخشی کوتاه از فیلم‌های سلاخی زن‌هاست. آنها متقاضیانی که خواهان مشاهده فیلم کامل هستند را به ارسال پیام خصوصی دعوت کرده و در ازای دریافت ۵۰۰ هزار تومان، آنها را در عضو گروه‌های تلگرامی عضو می‌کنند. در این گروه‌ها، زن‌های سلاخ، فیلم‌ها را به صورت کامل آپلود کرده و تازه‌واردها می‌توانند آنها را ببینند.

اعضای این گروه‌ها علاوه بر مشاهده فیلم‌های کشتار حیوانات، همچنین می‌توانند با ارسال پیام خصوصی با زن‌ها ارتباط برقرار کرده و بر اساس سلیقه خود، یا به گفته زن‌ها بر اساس سناریوی مورد نظر، سفارش فیلم بدهند. بدین معنی که حیوان مورد نظر و نحوه شکنجه و شیوه کشتار (سر بریدن، خفه کردن، له کردن ...) را خودشان انتخاب کنند.

البته شواهد حکایت از آن دارد که در فیلم‌های سفارشی، نوع پوشش سلاخ با آنچه در کلیپ‌های عمومی دیده می‌شود متفاوت است که خود ابعاد دیگری از بی‌اخلاقی در این تجارت خونین را متذکر می‌شود؛ تجارتی که در آن، عرضه‌کننده و متقاضی هر دو از رنج و کشتار موجودات زنده لذت می‌برند و به گفته روانشناسان هم خود، تهدیدی بالقوه علیه انسان‌ها به حساب می‌آیند و هم نوجوانانی که خواسته یا ناخواسته جذب این ناهنجاری می‌شوند.

فربد فدایی، روانپزشک چندی پیش در این باره توضحیاتی را به رسانه‌ها اظهار داشت که در ادامه می‌خوانید:
"افرادی که حیوان آزاری می‌کنند قطعا درباره انسان‌های دیگر نیز همین رفتارهای زشت و ناپسند را خواهند داشت. در بررسی زندگی برخی جنایتکاران اجتماعی در سال‌های اخیر مشخص شده است این افراد که مرتکب قتل و جنایت می‌شوند قطعا در دوران کودکی حیوانات را مورد آزار و اذیت‌های خشن قرار می‌داده‌اند.‌

علی‌اکبر ارجمندنیا، روانشناس و عضو هیئت علمی دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران هم پیشتر با بیان اینکه حیوان آزاری در همه جای دنیا نشانه اختلال روانی و شخصیت ضد اجتماعی است که به عنوان یک بیماری تشخیص داده می‌شود به رسانه‌ها گفت: حیوان آزاران معمولا خود، مورد آزار و اذیت واقع شدن را تجربه و بعضا تحت تنبیه بدنی قرار گرفته‌اند.

بازار خرید و فروش فیلم‌های حیوان‌آزاری هرچند در همه کشورها طرفدارانی دارد اما در اغلب کشورها با برخوردهای قاطع و بازدارنده مواجه و تا حد قابل توجهی مهار شده است. به گونه‌ای که چنین فیلم‌هایی اغلب در برخی از کشورهای آسیای شرقی تهیه می‌شود. اما اینکه این پدیده شوم که اخیرا در ایران باب شده و رشد سریعی داشته، راه به کجا خواهد برد، پرسشی است که پاسخ آن را تنها زمان تعیین خواهد کرد.

زوسادیسم (Zoosadism) یکی از انواع اختلالات روانی و جامعه‌ستیزی است که در آن، فرد از آزار رساندن به حیوانات لذت می‌برد که مهمترین ویژگی آن فقدان حس همدردی\دلسوزی و فقدان عذاب وجدان، پس از انجام اعمال ناشایست است. افراد مبتلا به زوسادیسم، بدون حس ترحم قادر به آزار دادن دیگران هستند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۳۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
اولاً با این کارت هیچ سودی نمی‌کنی بلکه آخرت خودتو کثیف و کثیف‌تر می‌کنی دوماً اگر سودیم برات کنه تو هیچ حقی نداری که به این حیوونا آزار برسونی نداری هیچ حقی امیدوارم یه روزی عین همین حیوونا بی‌آزار و معصوم بمیری البته تو مثل این حیوونای ناز بی‌آزار و معصوم و ناز نیستی بلکه تو ثافت بی‌شخصیت و مریض هستی امیدوارم یه روزی برسه که از درد و بدبختی و زجر بمیری بمیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
واقعا با این کارا چه سودی می‌کنید نه واقعاً چه سودی اگرم سود کنید حق اینکه به این حیوونا آزار برسونین به هیچ وجه رو ندارید من هیچ چیزی نمیگم فقط میگم که خدا جوابتونو میده منتظر جواب خدا باشید واقعا براتون متاسفم با این طرز فکر و شعورتون خودتونو نشون بدین به دیوونه خونه واقعاً که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
آخه خدا نابودی کنه این چه لذتی داره حیوان و به زور زجر کش میکنی ایشالله خدا جواب تو و امثال تورو بده تو نطفه‌ ت حرومه وگرنه یه رحمی تو دلت داشتی میگرفتمت مثل سگ طناب مینداختم دور گلوت میکشوندمت تو کوچه خیابون تا خفه شی حیون
Iran (Islamic Republic of)
تیرتپرتر
۰۸:۲۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
حتما تحت پیگرد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سلام
Iran (Islamic Republic of)
محمد صالح
۲۱:۰۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
لعنت خدا بر حیوان آزارها
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
اینهاا همه بخاطر پول این کار هارا میکنن
United States of America
نوا اسماعیلی
۲۲:۱۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
واقعا خجالت بکشید رحمتون نمیاد خرگوش رو میکشید واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
خرگوش کوچولو
۲۳:۱۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خرگوش بدبخت ، بز بدبخت ، اردک بدبخت ، ... تازه زور هم به بز میگه به زور میگه آب بخور ???????☹️???????❤️‍???????????من میگم با این بدبختای بی گناه کاری نداشته باشیم ،روشون آزمایش نکنید ، بی دلیل نکشینشون و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کثافت این چه کاری میکنی واقعا دلم میخواد همین کاری که با این بدبختا می کنی سر خودت بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
کثافت
Iran (Islamic Republic of)
هیچ
۰۹:۳۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
باید درباره سالم بودن نطفه این خانم و شخص فیلم بردار و همچنین شخص خریدار فیلم تحقیق کرد. به نظرم یک فرد حرم زاده یا زنا زاده یا غیره که از رابطه ناسالم حاصل شده فقط می‌تونه این کار رو انجام بده.
به امید عدالت و آگاهی
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۰:۵۷ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
. بسم الله الرحمن الرحیم

. لعنت خداوند بر حیوان آزارها

پیامبر اکرم(ص)، طی حدیثی در خصوص قیامت فرمود: ما مِن دابَّةٍ طائرٍ ولا غَیرِهِ یُقتَلُ بغَیرِ الحقِّ إلاّ ستُخاصِمُهُ یَومَ القِیامَةِ؛ هر حیوانى - پرنده یا جز آن - کـه بـه ناحـقّ کشته شود در روز قیامت از قاتل خود شکایت خواهد کرد .(کنز العمّال : 39968 منتخب میزان الحکمة: 170)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
بابا توکه سرمیبری لاعقل سر مرغی یاگوسفندی سرببر عزیزانم چرا سرخرگوش بعد بخت یا اردک بیچاره من خودم خروس میارم سرش وببر همه ایناجبران میشه منم به آرزوم میرسم
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق
۰۳:۱۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
بعضی وقتا یه ربع دیرتر میرسم خونه و به خرگوشم غذا میدم و نمیخوره. نازش میکنم و بهش میگم بخور. بر خلاف تفکر عموم, خرگوش ها خیلی احساسی هستن و ممکنه از آدم دلخور بشن. چطور ممکنه یه آدم همچین کاری رو با یه حیوان انجام بده. تازه حالا بقول فیلم متری شش و نیم: میکشی چرا فیلم میگیری؟ فیلم میگیری چرا منتشر میکنی و پول دریافت میکنی؟واقعا قلبم درد گرفت از این حجم جنایت. کاش سازمان محیط زیست یا هر ارگانی که مربوط به حفاظت حیوانات میشه به همراه فتا به دلیل نشر تصاویر ترویج کننده جنایت علیه حیوانات, علیه این زنان سلاخ وارد عمل بشه
Iran (Islamic Republic of)
Aliali
۲۰:۲۱ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
بقران محمد کافیه گیرت بیارم....
اونموقع از وسط نصفت میکنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد تفتی
۲۲:۳۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
دستشون دردنکنه من سال هاست منتظر همچین روزی هستم زنان شجاع دست مریزات???
Iran (Islamic Republic of)
یاسمین
۱۶:۱۱ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
وااااااااااقعن باید تو که این بلا رو بر روی حیوان ها میبری باییییید بببببببممممممممری باید بمیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
خیلی بی رحمن خواهش میکنم پلیس پی گیری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
آقا بگیم مثلاً اینا را پیدا کردین کشتیم مگه اینجوری اون حیوون ها زنده میشن جواب نه تازه این کار عدالت نیست انتقامه
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۰۰:۰۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
شاید میخوان از گوشتشون استفاده کنن آخه قبل از سر بریدن بسم الله گفت ولی در کل انتشار و فیلم گرفتنش دلخراشه
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۴۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
نه داداش گل این هاا زناها یک نو مریضی دارن و این هاا زنان ایرانی هستن شاید یکمی رحم دارن من کولی ویدئو هاشونو دیدم و ازشون پرسیدم اینهاا سگ گربه هرچی میبینن زیر پاهاشون له میکنن و خودشونو اینطور تحریک میکنن الان خیلی زنان خارجی هم هستن اینطور بچه های خودرا له میکنن یا بعضی زنان پولدار هستن در کشور فیلیپین بچه های یتیم خانه میخرند و اینطور نیاز خود را برطرف میکنن ولی همه زنان اینطور نیستن از 100درصد 30درصد زنان اینطور هستن و این مریضی رو دارن همچنین مرد هاا هم هستن
Iran (Islamic Republic of)
آن
۱۵:۴۸ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
چجوری دلش اومد........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
لطفا ادره پلیس پیگیری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
دست من که بیوفتی انقدر با پنجه بکس بهت میزنم که بمیری
تا تو باشی با بچه اردک بدبخت اون کار رو بکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
انسان بی رحم ترین حیوان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
ایشالا همینجوری که این فرشتت ها رو میکشی همینجوری بمیری عوضی خدا لعنتت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۲۷ دی ۱۴۰۲
پتاننن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۵ دی ۱۴۰۲
کاش من جای خرگوشه بودم زیر پاهاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۳ دی ۱۴۰۲
امیدوارم‌چططوری‌اون‌بچه‌اردکرو‌کشتی‌خودتم‌بمیری
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۰:۱۲ ۲۲ دی ۱۴۰۲
اوزی اشغال خبر داری تو اون دنیا اگر جهنم هم بری من تورو می کشم بی‌شعور بی نضا کت اوزی دفعه‌ی آخرت باشد این کار هارو ازت می بینم وگرنه من می دانم که با تو چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
شادمهر
۲۳:۳۶ ۱۵ دی ۱۴۰۲
مطمعن باش دست طبیعت همچنان زجرکشت میکنه که روزی هزاربارارزوی مرگ کنی .واقعااشک منودراوردی خدالعنتت کنه
Austria
Fsj
۱۱:۵۷ ۰۵ دی ۱۴۰۲
اینارو باید شبیه اون خرگوشه کشت حرومزاده
Iran (Islamic Republic of)
دیوداس
۱۳:۰۹ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
چه بی رحمانه
Iran (Islamic Republic of)
دیوداس
۱۳:۰۹ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
چه بی رحمانه
Iran (Islamic Republic of)
دیوداس
۱۳:۰۹ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
چه بی رحمانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
خدا لعتتنون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
حرومزاده‌ها‌خدا شاهده‌یک‌روز‌شما‌رو‌پیدا‌کنم‌زنده‌زنده‌دفنتون‌می‌کنم‌‌از‌اون‌بلایی‌که‌سره‌این‌زبون‌بسته‌ها‌آوردید ‌‌‌‌‌خیلی‌بدتر‌سرتون‌میارم‌به‌خدای‌علی‌کار‌میکنم‌آرزوی‌مرگ‌کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
بی اادبااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
واااااای این یارو روانی امیدوارم یه روز خود این خانوم مثل این حیوانات بی گناه له بشه?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
خاک بر سرتون کنن اسم خودتون هم گذاشتین آدم عقده ای های بی شرف
United States of America
فریده
۰۳:۲۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
پاهای این عفریته ها رو باید ب دوطرف ماشین ببندن و انقد. بکشن ک از وسط جر بخورن سلیطه های عفریته،، اگه روزی دست من بیفتین ‌فقط ذره ذره میسوزونمتون زجرکشتون میکنم، امیدوارم پلیَس فتا زودتر پیگیری کنن ‌‌‌‌‌وقانون جزاتون و بده،، ایشالا سرطان خون بگیرین، شماها دست کمی از داعش ندارین آشغالای عوضی، حرومزاده های بی پدر و مادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
ایشالله بمیری پدر سگ حرومزاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
روانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
کثافت کثیف لجن خر چه غلطی داری می کنی به این حیوانات بد بخت چیکار داری بیشعور
انشاالله همینجوری که این حیوانات رو میکشی بلا سرت بیاد
Germany
ناشناس
۰۴:۳۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
کثافت اشغال روانی خدا تو همین دنیا تو روهم اینجور بلایی سرت بیارن بیشرف تکه تکه بشی انشالله کثافت اشغال
Iran (Islamic Republic of)
فریاد
۱۸:۰۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۲
از زجر کش کردن این حیوونای بیزبون و مظلوم که بی دفاع بودن خیلی ناراحت و عصبی شدم کاش اونجا بودم اون زنیکه رو با کتک میکشتم آخه بگو کشتن یه حیوون دست و پا بسته و بی دفاع چه افتخاری داره برات ابلیس شیطات ذات لعنت به اون خانواده که تورو بزرگ کرد انداخت تو اجتماع امیدوارم یکی دیگه تورو همینجوری بکشه نفرین بر تو انگل کثیف
Iran (Islamic Republic of)
فتاح ۲( بچه های هوا فضا)
۱۶:۳۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۲
أيها الأصدقاء، لا تظنوا أن الشهداء أموات. ولكن مع الله. لهم يوم وهم على قيد الحياة، لقد شاهدت هذه الأفلام وأسأل الله أشد العقاب لمرتكبي هذا العمل القبيح.
Iran (Islamic Republic of)
اریان
۰۱:۵۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۲
لطفا یکی به من بگه که اینا رو گرفتن و مجازات شدن،اخه یه ادم چقدر میتونه عوضی و بی رحم باشه که همچین بلا هایی رو سر یه حیوان بی دفاع بیاره،انشالله که خدا ازتون نمیگذره و باید تو همین دنیا پسش بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
آدرسی از این سلیته ها اگه کسی داره بهم بده حتماََ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
ای آشغال های لجن‌ای کثافت‌ها بابا اینجور کثیف ها رو باید پلیس فتا شناسایی کنه اعدام‌ بشن‌ زیر شکنجه???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
من که دل دیدن این نوع فیلمهارو ندارم، امابخدااین فیلمهاواشخاص کثیف دارن مردم تحریک میکنن حتی ب کشتن انسان، خیلیا زجرکشتن بره کوچولو رو میبینن و برای نوزاد 6ماهه وسوسه میشن، تورو خدا این سلیطه ها روبگیرین اینا باید اعدام شن نه بعضیا!!!! با زجر الهی کشته شین و مرگتون بسیار پر عذاب باشه روانی های اشغال??????
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
خدا ازشون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۲
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۰۰:۰۱ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
لعنت خدا بر خودتونو هفت جدتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناش
۱۰:۲۶ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
ای سگ وحشی انشا الله خودت به اون دچار شی کثافت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
بخدا اگر خودم این زنیکه های .... رو ببینم با چاقو میرم سرشنو از ته میبرم پوستشونو زنده زنده از بدنشون جدا میکنم بعد بهشون میگم چی شده ها مگه اون حیوانو باهات چیکار کرده بودن ؟؟؟ این پلیسای آشغال که هیچ کاری نمیکنننننننننننن?????
Iran (Islamic Republic of)
هعی
۰۳:۴۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
بی وجدان اخه اون اردکه باهات چیکار داشت انقد دلم سوخت واسش اون دنیا تو اردک میشی و اون اردکه انسان و همونجور شکنجه میشی خدا کمرتو بشکنه خاک نسلتو از رو زمین محو کنه خدا اون پاهای سیاه و کثیفتو فلج کنه بشکنه
Belgium
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
بعضی ها با دیدن این فیلم ها حال میکنن برای همتون متاسفم هر کی با حیوانات اینجور برخورد کنه خیلی موجود بدبخت و کثیفی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
ایشالله خود اونایی که حیوان می کشند بمیرن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
لیلا
۱۴:۱۷ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
شک نکنید این آشغال روحش توی بدن ی حیوون دوباره متولد میشه و همینکارو باهاش یکی مثل خودش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
شما دیگه چه حیوانی هستین
Iran (Islamic Republic of)
........
۱۴:۰۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
چرا؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
استقلال
۰۹:۵۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
آخه مگه مریضی مکه این سه موجود چه کارتون کرده اصلأ شما مریضید روانی هستید شما اگه ببرنتون تیمارستان بازن شما عقل نمیشین کثافتا
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۱:۳۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
اینا دست گیر نمیشن قانون با اینا کاری نداره خدا لعنت شون کنه
Iran (Islamic Republic of)
جوکر
۰۰:۱۵ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
خدا بکشتتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
خدا شما حیوان آزاری ها رو لعنت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
این ویدئو بهمون نشون میده بعضیا واقعن به حقوق حیوانات احترام نمیگذارند
Iran (Islamic Republic of)
جوکر
۱۹:۱۶ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
چرا پلیس این وحشی ها رو دستگیر نمیکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
قاتل دشمنان حیوانات
۰۰:۳۶ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
ای کاش ادرس این زنان قاتل را گیر میاوردم و بدن انهارا با مواد مذاب می سوزاندنم و سر آنهارا گوشت کوب میگردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
انشالله خدا در اتیش جهنم بندازتت اگه هم نمردی باید خدا یجوری بزنتت تا روی فرش بخوابی بعد میمیری خیلی ناراحت شدم انشاالله خیر نبینی تو اون دنیا
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۱۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
ایشالله خودتون همین شکلی شید
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۱۶:۱۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
واقعا گریم گرفت کثافت های آشغال فکر کردین کی هستین بی احساس ها منم به خاطر این نفرینتون کردم
و به زودی به پلیس اطلاع خواهم داد
Iran (Islamic Republic of)
رژان
۱۶:۰۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
در روز قیامت همون خرگوش که کشتی برات خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بزگ میشه وتو براش میشی اندازه مورچه و اون با چاقو سرت رو از بدنت جدا میکنه درست مثل همون کاری که تو بااون کردی ابلح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
خدا لعنتت کنه آخه چقدر باید بی شرف باشی که یه خرگوش بی گناه رو بکشی? فیلمش رو هم بزاری جلوی
چشم مردم ک همه ببینن حالشون بد شه?
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۴:۲۱ ۱۴ تير ۱۴۰۲
دین شیعه همینه و دین اسلام هم تعریفی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۸ تير ۱۴۰۲
این ها باید گیر اعش بیفتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۳ تير ۱۴۰۲
بد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
چرته
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاها ملکی
۱۳:۲۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
تو مثل شن در میزنی تو حیوانات را دوست نداری تو طبیعت را داری به آن آسیب می رساند ایشالله خدا بکشد ایشالله ایشالله و سافلین تو خیلی بی عقل هستی تو سگ همه شرم نمیکنید همه حیوانات خوب هستند تو چی وقت حیوانات خوبی نکردی اگر یک کسی با تو این کارارو بکنه تو خوشحال میشی بی عقل
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاها ملکی
۱۳:۲۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
دلتنگ هستی انشالله خدا در روز قیامت در جهنم ببرد من تو را نفرین می کنم من حیوانات رو مثل تو نمیکشم بی عقل بی کله فندقی من هیچ وقت حیوانات رو نمیکشم من حیوانات را دوست دارم نازشو می‌کنم مثل تو خیلی خنگی به بی نزاکت انقدر حیوان نکش گناه دارد بی عقل دیوز انتر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
دنبال این فیلم ها بودم ممنون که تو سایت قرار دادین
Iran (Islamic Republic of)
عجب
۰۳:۴۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
دنبال چیه این فیلمها هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
با این افراد را زجر کش کرد
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۰۷:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
من عین اون خرگوشه دارم خرگوشاخعلی احساساتی هستن ولی وای
Iran (Islamic Republic of)
داریوش رحیمی
۲۲:۲۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
چطوری میشه این فیلم ها رو خرید
Iran (Islamic Republic of)
عجب
۰۳:۴۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مش ممد
۰۸:۳۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
اینها طوری چشمشون رو اون لحظه خون میگیره که من خودم باور میکنم اینها انسان رو هم زیر پاهاشون برای لذت بردن میکشن.
فقط نمیدونم چرا بعضی ها به اینها برای اینکار پول هم میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
ایشالا همتون بگیرین فکر کنم افتخار میکنن حیوونارو میکشن عوضی ها ایشالا به زمین گرم بخورین بی شرفا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۰۴ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
انشالله یکی خودتون و مثل این حیوون ها زجر کش کنه تف تو صورتتون ب قرآن حیوون از شما بیشتر ارزش داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
انشالله به حق فاطمه زهرا بدترین بلاها سر تون بیاد که این حیوانات بی زبون و مظلوم رو نکشید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
یاللعجب!!! چقدر رذالت و قساوت قلب لازمه که به این درجه از پستی و انحطاط برسه آدمی!!! اونم زنها که مظهر هواالطیف هستن مثلاً!
موندم چطور شناسایی شون نمیکنن و مجازاتشون کنن ، هرچند هیچ مجازاتی برای این حجم از بی وجدانی سراغ ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
کسانی که این کارهارو انجام میدن تاحالا عذاب اخرت رو ندیدن وگرنه همچین عمل کثیفی رو انجام نمیدن باشه که روز قیامت همین حیوونای مظلوم شمارو بدترازایناشکنجه کنن منتظرباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
سلام، چند روزی هست که تو فضای مجازی اینجور، فیلم و عکس های میبینم،وقتی میبینم رو این زمین خدادادی انسان های بی وجودی هستن که برای پول هرکاری... میکنن.
تازه خیلی چیزا رو درک میکنم،که تو این جهانی که بعضی موجودات به ظاهر انسان بهم، رحم نمیکنن مطمعا باشید خداوند هم به ما رحم نمیکنه مثل همین کم آبی که مشکل بزرگ بس...،پس بدانیم(تشویق برای یک نفر تنبیه برای هم )
فقط دعا میکنم خدا ازتون نگذره

#حقوق حیوانات
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۰۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
بی وجدان های عوضی پیداتون کنم با همون چاقو تیکه تیکه تون میکنم
Iran (Islamic Republic of)
به تو چه
۰۰:۲۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
کاش میشد آروم آروم با قلتک یا تریلی از پا تا بالا از روی این زنای حیوون کش رد شد
آخه بی وجدان اون جوجه اردکو زیر پاهای نجست به میکنی ؟
کاش ده برابرشو ازت در بیارن کثافت
Iran (Islamic Republic of)
فرتوس
۱۴:۲۷ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
زن یا مردی که حیوانات رو اذیت و شکنجه کنه باید دور از جامعه و در زندان با اعمال شاغه نگه داری بشن و بین خودشان هم آزادی کامل باشه و پلیس دخالت نکنه تا همدیگه رو شکنجه و آزار بدن بعد بکشن و آخرین نفر رو بکشن تا پلیدی از جامعه پاک بشه
Iran (Islamic Republic of)
یه بنده خدا
۱۶:۱۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
سلام فرمانده!
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۹:۱۹ ۱۳ آبان ۱۴۰۱
خدا لعنتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
PeTA
۰۰:۵۹ ۱۳ آبان ۱۴۰۱
چرا بعضی ها چشمشون رو به روی حقیقت باز نمیکنن و حقوق حیوانات رو نقض میکنن یا حقیقت قبول نمیکنن این حیوانات همه با ما برابر هستن کی میخوان بفهمن که همیشه درست فکر میکنن کلی حیوان مختلف توی کشتارگاه ها توی قفس های خیلی کوچیک و کثیف زندانی هستن و در آخر به بدترین شکل ممکن کشته میشن یا توی آزمایشگاه ها هرسال 20000خرگوش و 240000 موش جونشون ازدست میدن هیچ حیوانی نباید بخاطر زیبایی زجر بکشد و جون بده اینا همش ضلمه به حیوانات و باید متوقف بشه
Iran (Islamic Republic of)
Aynaz
۱۶:۲۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
حیوون واقعی تویی ایشالا زجر کش شی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۳۰ مهر ۱۴۰۱
تیکه تیکه بشی الهی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۴۶ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
بمیری بری زیر چرخ تریلی
Iran (Islamic Republic of)
Vahid
۱۵:۱۷ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
خداوکیلی من ی مرد هستم دل ندارم ی مرغ رو بکشم