معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : یک کارگاه تولید روغن تقلبی موتور به نام شرکت‌های معروف در این استان شناسایی و کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسعود بیگلری معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : کارگاه تولید روغن تقلبی موتور غیر مجاز پس از تحقیقات بسیار و تلاش شبانه روزی بازرسان این معاونت شناسایی شد و عاملان به منظور اجرای حکم به تعزیرات معرفی شدند.

او گفت : متخلفان در این کارگاه روغن‌های تقلبی را به منظور ارائه به بازار در قوطی‌های که از برند‌های معروف جعل شده بود جاسازی می‌کردند.

معاون بازرسی سازمان صمت کرمانشاه افزود: بر اساس برآورد‌های انجام شده، در این کارگاه غیر مجاز بیش از ۱۶۷ میلیارد ریال تخلف مالی انجام شده است که متخلفان بر اساس آن در تعزیرات حکومتی مجازات می‌شوند.

بیگلری افزود: با کمک دیگر ارگان‌های نظارتی تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا متخلفانی از این دست در روند فعالیت بازار اخلال ایجاد نکنند.

او راه اندازی چنین کارگاه‌هایی را جزو تخلفات حاد بر شمرد و گفت: با کمک دیگر ارگان‌های نظارتی در این زمینه به سرعت دست به اقدام می‌زنیم و برخورد شدید با متخلفان را در دستور کار داریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.