علی شائی گفت: همه ادارات، هیات‌های ورزشی و باشگاه داران موظف هستند تا قطع شیوع ویروس کرونا یاری گر کادر درمان باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مجمع انتخاب ریاست هیات پزشکی ورزشی استان ایلام به ریاست مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام و اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ج. ا. ا و سایر اعضاء ، در سالن جلسات دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد.

علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در این جلسه به وضعیت شیوع کرونا در استان ایلام اشاره کرد و گفت: همه ادارات ، هیات‌های ورزشی و باشگاه داران موظف هستند تا قطع شیوع ویروس کرونا یاری گر کادر درمان باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به آیین اختتامیه المپیک توکیو، اظهار کرد: کسب مدال طلای جواد فروغی در رشته تیراندازی و حضور ۲ ورزشکار ایلامی دیگر در این رقابت‌ها، نشان از استعداد‌های بالای ورزشی این استان دارد که می‌بایست بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

او قرار گرفتن کشورمان در جایگاه ۲۷ رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ را افتخاری برای ورزش ایران در سطح منطقه دانست و مطرح کرد: قرار گرفتن در این جایگاه و بالاتر از کشور‌های عربی با هزینه‌های بالایی که برای ورزش دارند نشان از هوش و استعداد ورزشکار‌های کشورمان دارد.

در این مجمع ، مجید جمشیدی تنها کاندیدایی بود که آمادگی خود را برای عهده داری ریاست هیات پزشکی ورزشی استان ایلام اعلام کرده بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.