معاون سرمایه‌ گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان یزد گفت: مجتمع گردشگری عمومی بیک واقع در شهرستان اشکذر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد میرشمسی، معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان یزد گفت: مجتمع گردشگری بیک واقع در منطقه چرخاب اشکذر با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولین استان و شهرستان اشکذر به بهره برداری رسید.

میرشمسی ادامه داد: این مجتمع گردشگری با زیربنای ۱۰۰۰ مترمربع، شامل بخش‌های اقامتی، پذیرایی، تفریحی و توریستی، باشگاه آموزش و سوارکاری اسب به محوریت گردشگری اسب هست که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث‌شده است.

او بابیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای احداث این مجتمع ۹۰ میلیارد ریال است، اظهار داشت: با راه‌اندازی این مجموعه زمینه اشتغال برای ۱۵ نفر فراهم‌ شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد تصریح کرد: این مجتمع گردشگری دارای ۵ سوئیت اقامتی و ۱۰ تخت است که مبلغ ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات روستایی از منابع تفاهم‌نامه دفتر امور روستایی استانداری یزد و از طریق بانک سینا به این پروژه اختصاص‌ یافته است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.