از فردا واکسیناسیون کارمندان بانک ها، کارکنان دادگستری و پرسنل نیروی انتظامی هفتکل در مرکز تجمیعی واکسیناسیون این شهرستان آغاز خواهد شد.

مازیار مولایی پارده، مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:از فردا ۱۹ مردادماه تمامی پرسنل بانک ها، کارکنان دادگستری و نیروی انتظامی می‌توانند جهت دریافت واکسن خود به مراکز بهداشت مراجعه کنند.

او افزود: پرسنل بانک ها، کارکنان دادگستری و نیروی انتظامی می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا به مرکز تجمیعی واکسیناسیون واقع در مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره یک جنب بانک ملت شهرستان هفتکل مراجعه کنند که این مرکز در ۲ نوبت صبح  از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ و عصر از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰ پذیرای شهروندان است.

مولایی پارده اظهار داشت: برای دریافت دوز اول واکسن کرونا ارائه کارت ملی و برای دریافت دوز دوم نیز ارائه کارت ملی و کارت واکسیناسیون مرحله اول الزامی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل تصریح کرد:  مردم عزیز واکسیناسیون را جدی گرفته و با فراخوان‌های شبکه بهداشت هماهنگ باشند و در اسرع وقت واکسن خود را دریافت کنند؛ تا هر چه سریعتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.