مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس گفت: ۲ زندانی محکوم به قصاص نفس با گذشت اولیاء دم از زندان رجایی شهر کرج آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غلامرضا نادری، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس با اشاره به آزادی ۲ زندانی از زندان رجایی شهر کرج گفت: این ۲ زندانی محکوم به قصاص نفس یک مرد و یک زن  هستند که با ورود انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس و با همکاری مددکاری زندان رجایی شهر کرج و مددکاری زندان فردیس از چوبه دار رهایی یافتند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس با اشاره به این که  این افراد حدود ۱۰ سال حبس متحمل شدند افزود: برای بخش زندانی مرد  مبلغ یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان و زندانی زن ۸۰۰ میلیون تومان  پرداخت شد.

نادری گفت: با همکاری خیرین از ابتدای فروردین ماه جاری تاکنون  ۳۵ زندانی جرائم غیر عمد این شهرستان از ندامتگاه فردیس آزاد و به آغوش خانواده های  بازگشته اند.

او افزود:  طی روزهای اخیر ۳۰۰ بسته حمایتی به ارزش ۹۰ میلیون تومان بین خانواده های زندانیان  شهرستان فردیس توزیع شد؛ همچنین هر جمعه  ۹۰ پرس غذای گرم بین خانواده های زندانیان نیازمند این شهرستان توزیع می شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس گفت: انجمن حمایت از خانواده زندانیان یک سازمان مردم‌نهاد بوده ‌که بودجه  دولتی ندارد و تنها با کمک مردم می تواند جامعه هدف را یاری کند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.