رسانه‌های عبری اعلام کردند یک انفجار در منطقه صهیونیست نشین اشدود در جنوب اراضی اشغالی به وقوع پیوسته و پلیس این رژیم در حال بررسی علت آن است.

 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، رسانه‌های عبری از وقوع یک انفجار در منطقه اشدود در جنوب اراضی اشغالی  خبر دادند.

بر اساس گزارش رسانه های عبری، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: صبح امروز ( سه شنبه) یک انفجار در شهرک اشدود در جنوب اسرائیل به وقوع پیوست که در حال بررسی علت آن هستیم.

 گفته شده شخصی با یک بمب دست ساز عامل وقوع انفجار در این شهر شده است.این حادثه تلفات جانی نداشته است و پلیس رژیم صهیونیستی در تلاش است تا شواهدی را برای شناسایی و بازداشت مظنون پیدا کند.

دو روز پیش نیز، خبرگزاری شهاب به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت از تلاش آتش‌نشانان و ۴ بالگرد برای خاموش کردن آتش در نزدیکی شهرک «الفیه منشیه» در کرانه باختری خبر داده بود.

پیشتر نیز یدیعوت آحارنوت اعلام کرده بود آتش‌سوزی بزرگی در نزدیکی تاسیسات نظامی واقع در شهر «یفنی» در مرکز سرزمین های اشغالی رخ داده است و هشت تیم آتش نشانی برای کنترل آتش و جلوگیری از گسترش آن وارد عمل شدند.

طی هفته‌های اخیر آتش‌سوزی‌های مختلفی در اراضی اشغالی مخصوصا در نزدیکی نوار غزه به وقوع پیوسته که مقامات رژیم صهیونیستی آن را بر اثر فرود بالن‌های آتش‌زایی می‌دانند که از غزه به سوی اراضی اشغالی فرستاده می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار