یک هزار نفر از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاداسلامی چهارمحال و بختیاری در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون این دانشگاه علیه کرونا ایمن شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام مشهدی‌زاده معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون این دانشگاه و در مرحله نخست، یک هزار نفر از اعضای هیئت علمی، کارکنان و مدرسان حق‌التدریس دانشگاه آزاد علیه کرونا ایمن شدند.

او افزود: ۳۹۱ نفر شامل همه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و مربیان بالینی رشته‌های علوم پزشکی و ۲۰ نفر از اعضای هیئت علمی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در بازه زمانی اردیبهشت ماه تا مردادماه ۱۴۰۰، دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند و با توجه به زمان‌بندی تزریق و نوع آن بیش از نیمی از افراد دوز دوم آن را هم دریافت کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


مشهدی‌زاده اضافه کرد: هم‌زمان با صدور بخشنامه پنجم مردادماه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره راه‌اندازی و تجهیز مراکز واکسیناسیون در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی، اقدامات لازم در این باره آغاز شد و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد، پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد آغاز به کار کرد.

او اظهار داشت: مرحله نخست فعالیت این پایگاه با واکسیناسیون اعضای هیئت علمی، کارکنان و مدرسان حق‌التدریس واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری آغاز شد و علاوه بر آن، اساتید سایر دانشگاه‌های کشور که در سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا ثبت‌نام کرده و پیامک واکسیناسیون را دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا به این پایگاه مراجعه کنند.

مشهدی‌زاده ادامه داد: واکسیناسیون دانشجویان نیز در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد انجام خواهد شد و با توجه به دریافت تأییدیه از مرکز بهداشت استان و شهرستان شهرکرد، این پایگاه برای واکسیناسیون گروه‌های سنی و سایر گروه‌های هدف شهرستان شهرکرد مورد استفاده قرار خواهد گرفت و تا هر زمان که نیاز باشد در اختیار مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار