مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: طی سال گذشته از حضور ۱۰۲ واحد صنعتی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از واحد‌های تولیدی، از حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی برای حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد.

او اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی برنامه‌های متنوعی برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط دارد که حمایت از حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی یکی از این نوع حمایت هاست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: این حمایت‌ها در قالب اجاره غرفه یا بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور انجام می‌شود.

اهلی گفت: هدف از حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را نمایش محصولات، استفاده از فرصت‌های زنجیره تامین بازار، برگزاری نشست‌های تجاری رودررو، تبادل اطلاعات ایده‌ها و فناوری، نوآوری و بین المللی سازی و همچنین تقویت و توانمندسازی واحد‌های صنعتی در حوزه‌های بازار اعلام کرد و افزود: به منظور توانمند سازی واحد‌های صنعتی در عرصه تولید و فروش، در سال ۹۹ از حضور ۱۰۲ واحد در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت مالی شد که این نوع حمایت‌ها در سال جاری نیز تداوم خواهد یافت.

او بیان کرد: تلاش می‌شود با حمایت از حضور واحد‌های تولیدی در این نوع نمایشگاه ها، تجربیات و دانش این واحد‌ها ارتقا یابد.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.