فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی گفت: بخشی از قدرت ترکیبی نیروهای مسلح را نیروی هوایی تشکیل می دهد و این نیرو به هر تجاوزی پاسخ کوبنده می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی گفت: در قرن بیست و یکم بالاتر از ثروت و پول، خبر است و اخبار و اطلاعات در جهان امروز حرف اول را می‌زند. خبر باید در جهت رشد جامعه به کارگرفته شود و نباید اجازه دهیم عده‌ای روی اخبار منفی موج سواری کنند.

وی افزود: هر زمانی اخلاق مداری در کار ما شاخص باشد مطمئن خواهیم بود که عاقبت بخیری در انتظار ما خواهد بود. شهید صارمی در عرصه اطلاع رسانی به شهادت رسید و خون این شهیدان را باید ارج نهیم. شهید آوینی مرد میدان بود و رشادت‌های زیادی را در اعتلای فرهنگ جبهه و جنگ انجام داد.

 فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی گفت: کمک‌های مومنانه امری ترکیبی است که نیازمند همکاری همگان را دارد دفتری را در ۸ محرم افتتاح خواهیم کرد که کمک‌های مومنانه را به شکل نظام‌مند انجام دهد و در فاز اول شعاع ۱۰ کیلومتری پایگاه را کمک رسانی خواهیم کرد. اهداف و برنامه‌های شهید بابایی را در کمک‌های های مومنانه مد نظر قرار می‌دهیم و در ۱۰ مرحله کمک‌های مومنانه جمع آوری شده است.

انگیزه ادامه داد: استکبار جهانی همشه تجاوزکار بوده است و قصد آنان این بود که ایران را مانند سوریه کنند. هم اکنون هم تهدید می‌کنند که ۵۲ نقطه ایران را بمباران می‌کنیم، اما جسارت این کار را ندارد و بعد بهانه آوردند. قدرت ترکیبی و اقتداری که درون مرز‌های ایران است و احاطه‌ای که تا دریای سرخ و مدیترانه داریم مثال زدنی است. بخشی از این قدرت ترکیبی نیروی هوایی است که در جنگ تحمیلی این موضوع ثابت شد و بدون شک به هر تجاوز احتمالی دشمن پاسخ کوبنده می‌دهیم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.