امام جمعه کوهبنان:

هدف امام حسین (ع) از قیام خود بصیرت افزایی مردم بود

امام جمعه کوهبنان گفت:در هفته احیای امر به معروف قرار داریم و هدف سید الشهدا (ع) هم از قیام خود احیای دین و بصیرت افزایی مردم بود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  به همت امام جمعه کوهبنان از خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری‌ها و مدیران سایت‌ها که با دفتر و ستاد نماز جمعه شهرستان همکاری داشتند، تجلیل شد.

در ابتدای این نشست امام جمعه کوهبنان ضمن تسلیت ایام محرم همچنین گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: در ماه شهادت سرور و سالار شهیدان قرار داریم باید به خود ببالیم که شیعه مولای متقیان هستیم و افتخار گسترش فرهنگ علوی، حسینی و فاطمی را داریم.

او اظهارکرد: در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم از جمله شعار‌های سید الشهدا (ع)بود که به دنبال احیای دین و بصیرت افزایی مردم بودند تا ماهیت حکومت یزید را بیان کنند.

حجت الاسلام  جعفری افزود: حکومت حق صالحان  است که صلاحیت دارند یزید نماز می‌خواند، ولی در کنار آن شراب می‌خورد، ظلم هم‌می کرد.

او تاکید کرد: امام حسین (ع) حرکت اصلاحی را آغاز کردند تا به مردم بفهمانند هیچ گاه به خاطر دنیا و مقام دنیا زیر بار ذلت نروند.

امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: اقامه نماز، عزاداری برای امام حسین (ع) و.. جز معروفات است البته امروز با توجه به شیوع کرونا باید شیوه نامه‌های بهداشتی کامل رعایت شود.

او ابراز داشت: در مراسم عزاداری باید گوش به فرمان مقام‌معظم رهبری باشیم با رعایت دستورالعمل ها جان کسی را به خطر نیندازیم تا به کادر درمان و سلامت جامعه کمک کنیم.

حجت الاسلام جعفری افزود: خبرنگاران باید با بیان حقیقت در راستای احیای ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب گام بردارند، واقعیت‌ها را بیان کنند، ضعف‌ها را از سردلسوزی و رفع مشکل بیان کنند و از تخریب و تضعیف دین و دیگران، اختلاف افکنی و.. پرهیز کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار