ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز اصفهان در ماه محرم اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اصفهان، معاونت سیمای این مرکز در دهه محرم علاوه بر اختصاص برنامه‌های روتین خود با موضوع قیام خونین امام حسین (ع) و عزاداری ماه محرم مانند برنامه به وقت خانه  و خدایی که در این نزدیکی است؛ ویژه برنامه‌هایی را با عناوین نی نوا، آیین عشق بازی، قافله عشق، گفتگوی هفته، مراسم شیرخوارگان، سفینه النجاه، خیمه گاه، سخنرانی‌ها و عزاداری هیأت و هر خانه یک حسینیه را تولید و پخش می‌کند.

برقراری ارتباط زنده با کربلا، پخش موشن‌های جدید، تهیه و پخش برنامه‌های تامینی، ساخت کلیپ ویژه محرم، ساخت انواع کلاکت نوحه خوانی و میان برنامه‌های گرافیکی ویژه محرم از دیگر اقدامات شبکه اصفهان است.

از شب اول تا دوازدهم محرم علاوه بر پخش برنامه‌های روتین و تامینی با موضوع محرم، ویژه برنامه‌های خیمه، آوای محرم، پخش زیارت وارث و سخنرانی، مسابقه قرآنی بشارت، مسابقه عبرت‌های عاشورا برگرفته از بیانات رهبری، مستند پیرغلامان، محله‌های عاشقی، سنت‌ها در فرهنگ مردم اصفهان، آینه و بیان رفتار‌های اجتماعی در قالب نمایش و ذکر نکته‌های معارفی در قالب کارشناسی تولید و پخش می‌شود.

معرفی کتاب با موضوع امام حسین علیه السلام، پاسخگویی به شبهات عاشورا و تهیه کلیپ‌های مختلف و برگزاری پویش از دیگر برنامه‌های این معاونت در ماه محرم است.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.