اطعام و احسان حسینی در خوزستان

کمیته امداد خوزستان مرحله دیگری از رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان را با اجرای برنامه‌ای تحت عنوان اطعام و احسان حسینی اجرا می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال شیبه مدیر کل کمیته امداد خوزستان گفت: در ماه محرم و صفر، ۲۵۰ آشپزخانه در قالب پویش اطعام و احسان حسینی با حضور حجت الاسلام میرعلایی مسول دفتر نماینده ولایت فقیه در خوزستان مسئول فرهنگی سپاه ولیعصر (عج) و فرمانده ناحیه امام علی( ع) در سراسر استان راه‌اندازی می‌شود.

او افزود: آشپزخانه‌های راه اندازی شده تا پایان ماه محرم و صفر با هدف اطعام به نیازمندان فعالیت داشته و پیش بینی می‌شود در این ایام بیش از یک میلیون پرس غذا طبخ و توزیع شود و علاوه بر طبخ و توزیع غذا، بسته‌های معیشتی سبد کالا‌های اساسی و ضروری تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا خواهد شد.

شیبه ادامه داد: براساس هدف‌گذاری صورت گرفته با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری، سپاه و بسیج گروه‌های جهادی در ماه محرم ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و یک میلیون پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام حسینی طبخ بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند توزیع خواهد شد و تمامی مراحل طبخ غذا با رعایت اصول بهداشتی انجام می‌گیرد و نیازمندان در ماه محرم با مشارکت خیرین از سفره‌ای با برکت‌تر از سفره امام حسین (ع) بهره مند می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: رزمایش ایران همدل بزرگترین پویش ایران است که در این مرحله با شعار اطعام حسینی و احسان حسینی به نیازمندان خدمات رسانی خواهد شد و در مکان‌های صعب العبور و فاقد امکانات طبخ غذا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قالب احسان حسینی بسته‌های ارزاق توزیع خواهد شدو بسته‌های معیشتی شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، رب گوجه و قند و شکر خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.