فرمانده سپاه قائم و رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان برای رفع مشکل تامین آب روستا‌های استان سمنان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم و مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در دیدار با نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی اصلی‌ترین اولویت سپاه و بسیج است اعلام کردند: سپاه و بسیج از تمام ظرفیت ماشین آلات و نیروی انسانی برای اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های استان استفاده کرده و این روند تا رفع کامل مشکل این مناطق ادامه خواهد یافت.

سردار دامغانی با بیان اینکه بسیج و سپاه خدمت مومنانه و محرومیت زدایی را از رسالت به ماموریت تبدیل کرده اند گفت: کمک به محرومان و زدودن فقر و محرومیت از چهره شهر‌ها و روستا‌ها بر خواسته از تفکر انقلاب اسلامی است و با تلاش گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه استان سمنان تاکید کرد: این سرمایه عظیم اجتماعی، نیازمند پشتوانه قانونی است که به واسطه اصلاحیه قانون بسیج سازندگی، این دغدغه مهم جهادگران رفع می‌شود.

او  با قدردانی از خیرین استان برای کمک و تسهیل در پروژه‌های محرومیت زدایی اظهار امیدواری کرد: برای گسترش خدمت رسانی در مناطق محروم، بودجه و اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان افزایش یابد.

نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمت رسانی نیرو‌های سپاه و بسیج در مناطق محروم استان، آمادگی کامل خود را در جهت افزایش همکاری‌ها و گسترش خدمت رسانی در مناطق محروم استان اعلام کردند.

این دیدار در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.