رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه قضا از اقدامات رسانه‌ای برای مبارزه با فساد حمایت می‌کند تا اصحاب رسانه در عمل به وظایف خود دچار مشکل نشود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: در صورتی که خبرنگاران برای انتشار خبر یا گزارشی مورد تهمت و تهدید قرار گیرند می‌توانند این موضوع را از طریق مراجع قضایی با ارائه مدارک و مستندات پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه به شما خبرنگاران اطمینان می‌دهیم در راستای حرفه خود دغدغه‌ای نداشته باشید و دستانتان برای ادای وظیفه نلرزد افزود: ما انتظار داریم خبرها و تحلیل‌ها از یک بن مایه قوی برخوردار بوده و سرعت در عین صحت و دقت باشد.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: باید در قبال اخبار پاسخگو باشیم چراکه معاندین همواره در صدد دروغ‌سازی هستند و از این جهت رسالت سنگینی بر دوش خبرنگاران است.

وی بیان کرد: اگر کسی در راستای مبارزه با فساد، موضوعی را اعلام می‌کند ممکن است رسانه‌ای کردن آن هزینه داشته باشد اما دستگاه قضا از او حمایت می‌کند تا در راستای‌ اقدام به وظایف خود دچار مشکل نشود.

حجت الاسلام مصطفوی نیا اظهارداشت: انقلاب به دنبال این است که مردم آگاه باشند و هیچ وقت نخواسته با جهل مردم روزگار بگذراند لذا یکی از نهادها نهضت سواد آموزی به عنوان تلاش برای بالا بردن آگاهی مردم است.

وی تصریح کرد: در معرفی سیستان و بلوچستان یکی از ایرادهایی که به مجموعه فرهنگی کشور داریم این است که این استان را با مواد مخدر و انفجار معرفی کرده‌اند.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت باید برای مسوولان فرهنگی مهم باشد که استان به گونه‌ای که هست معرفی شود، مردم ما بسیار مهمان نوازند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار