صادقی فر گفت: امیدواریم امسال نیز همانند سال گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام عزاداری ماه محرم، دوباره در ردیف استان‌های برتر کشور قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، گفت: بخش اعظمی از توان ما برای مقابله با کرونا است و واکسیناسیون نیز مضاف بر این وظایف، بر عهده حوزه بهداشت گذاشته شده و رسالت ما را سنگین‌تر نموده است.

او ادامه داد: در بحث عزاداری هیات‌های مذهبی در ماه محرم در سطح استان، در سال گذشته بسیار خوب عمل شد و جزء استان‌های برتر کشور قرار گرفتیم و امسال نیز امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام عزاداری ماه محرم، دوباره در ردیف استان‌های برتر کشور قرار بگیریم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، اظهار کرد: مصوب شده که هیچ گونه مراسم عزاداری در ماه محرم در فضای بسته نباشد، لذا لازم است که دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط با برگزاری مراسم عزاداری پای کار باشند.

او ادامه داد: افزایش مراکز واکسیناسیون یکی از سیاست‌های دانشگاه می‌باشد و در این راستا نیازمند حمایت و مساعدت سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها می‌باشیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.