کرمانشاه ۱۰۱ جایگاه سوخت مایع در سطح استان دارد/سرمایه‌گذاران در زمینه احداث جایگاه سوخت اقدام کنند

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تعداد جایگاه‌های سوخت مایع سطح استان را ۱۰۱ باب و تعداد جایگاه‌های سی ان جی را ۷۳ باب اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یاسمی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تعداد جایگاه‌های سوخت مایع سطح استان را ۱۰۱ باب و تعداد جایگاه‌های سی ان جی را ۷۳ باب اعلام کرد و گفت : هشت جایگاه سوخت مایع در استان کرمانشاه در دست احداث است.

او گفت : کسانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در زمینه احداث جایگاه سوخت دارند، می‌توانند در این خصوص اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، میزان مصرف روزانه سی ان جی در استان را بیش از یک‌میلیون مترمکعب اعلام کرد و افزود: در استان روزانه نزدیک یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین و یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز (بدون احتساب نیروگاه‌ها) مصرف می‌شود و روزانه بین یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون لیتر نفت کوره (مازوت) تحویل نیروگاه بیستون می‌دهیم.

او به طرح تبدیل خودرو‌های تک‌سوز به دوگانه‌سوز در ۹ مرکز در سطح استان، اشاره کرد و افزود: در فاز اول این طرح تاکسی‌ها و وانت‌بار‌های تک‌سوز به صورت کاملا رایگان، دوگانه سوز شدند و در فاز دوم تاکسی‌های اینترنی و آژانس‌های تاکسی تلفنی با پرداخت ۲۵ درصد هزینه از سوی مالک خودرو و ۷۵ درصد از جانب دولت، دوگانه‌سوز می‌شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.