محرابی گفت:در جلسه رفع موانع تولید در استانداری کرمان ۱۳ طرح بررسی و راهکارهای لازم برای حل مشکلات واحد های تولیدی اتخاذ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین محرابی سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری کرمان امروز در جلسه رفع موانع تولید در سالن شهید مرتضوی استانداری با اعلام اینکه در این جلسه ۱۳ طرح بررسی شد گفت: قانون رفع موانع تولید دست ما را باز، می‌گذارد تا گره کوچکی از تولید کنندگان باز کنیم هر مصوبه‌ای که اینجا به انجام می رسد باید توسط دستگاه‌ها اجرایی شود تا  اعتماد تولید کنندگان از بین نرود.

محرابی بیان کرد: تلاش می‌شود پرونده‌های وارد شده به مجموعه کارگروه در همان هفته صفر شود و مشکل تولید کنندگان پس از بررسی حل شود.

او با اشاره به اینکه یکی از پروند‌ه های امروز شامل بخشودگی جرائم و دیرکرد بود که مقرر شد با تعامل با بانک عامل طی یک سال باز پرداخت شود گفت: یک واحد هم به دنبال دریافت مجوز باربری است که با مصوبات اداره کل حمل و نقل استان شرکت‌های می‌توانند مجوز بگیرند که خوداتکایی داشته باشند یعنی شخص محور باشند و خودشان کامیون را تامین کنند نه کامیون دیگران را بیاورند.

سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری کرمان افزود: برای یک واحد تولیدی در جاده جوپار مقرر شد سریعا به دلیل تولید و سرمایه گذاری خوب از تولید کارتن به سبد پلاستیکی تغییر کاربری بدهند.

محرابی بیان کرد: پروژه دیگر ما که مهم بود پرورش گاو شیری است که مقرر شد زمین که از منابع طبیعی تحویل گرفتند طی سه ماه سند آن به این واحد تولیدی تحویل داده شود.

او بیان کرد:تمام طرح ها بررسی شد و به طرح‌های که می‌شود مشکلات  را استان حل کرد کمک کردیم و امیدواریم در این جلسات رفع موانع تولید قدمی برای تولیدکنندگان برداشته شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار