کمک ۶۵۰ میلیون تومانی همدانی‌ها به مراکز بهزیستی

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: مردم در قالب پویش «دهه ولایت» ۶۵۰ میلیون تومان به مراکز بهزیستی استان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدالله فارسی، معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان از جلب و جذب ۶۵۰ میلیون تومان کمک به مراکز بهزیستی استان خبر داد و گفت: این میزان کمک جمع آوری شده در قالب  ۲ هزار کیلو گوشت ذبح شده و دام زنده اهدایی، ۱۹۰ میلیون تومان مشارکت‌های نقدی و بسته‌های معیشتی  و کمک‌های غیر نقدی بوده است.

او با بیان اینکه در این پویش بیش از ۲۰۰ نفر مشارکت داشته اند ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری شده در میان ۱۰ هزار نفر از مددجویان، مستمری‌بگیر و غیرمستمری بگیر بهزیستی و نیازمندان بی بضاعت زیرپوشش و موسسات خیریه زیرپوشش این نهاد توزیع شد.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه ۱۲ موسسه خیریه در شهرستان‌های ملایر، همدان و نهاوند در این زمینه فعالیت کردند تصریح کرد: نذورات عیدقربان توسط دفاتر و ادارات بهزیستی در شهرستان ها، موسسه‌های خیریه و ۳۰ مرکز مثبت زندگی به همراه سایر مراکز زیر پوشش بهزیستی در سطح استان جمع آوری شد.

فارسی عنوان کرد: جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی به منظور بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان با بهره مندی از ظرفیت‌های مشارکتی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی از اهداف این پویش بود.

دریافت نذورات عید قربان از سوی سازمان بهزیستی از ۲۹ تیر تا هفتم مرداد و همزمان با دهه ولایت از (قربان تا غدیر) انجام شد.

تعداد معلولان زیر پوشش سازمان بهزیستی در استان همدان ۴۵ هزار و ۵۳۰ نفر است که بیشترین تعداد مربوط به شهر همدان با ۱۷ هزار و ۶۳۶ نفر و کمترین آمار نیز در شهرستان فامنین با هزار و ۳۳۲ نفر معلول است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.