اعزام هزار مبلغ به روستا‌های خراسان جنوبی

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اعزام نزدیک به هزار روحانی به روستا‌های خراسان جنوبی در ایام محرم خبر داد.

حجت الاسلام رضایی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تاکنون نزدیک به هزار روحانی در قالب طرح هجرت برای برپایی عزاداری دهه اول محرم به مناطق روستایی  استان اعزام شده اند.

او با اشاره به این که اعزام روحانیون به مناطق روستایی تا ۶ محرم ادامه دارد افزود: روحانیون با هدف بیان معارف اهل بیت و ترویج فرهنگ عاشورا در این مناطق حاضر می‌شوند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که تعدادی از روحانیون از شهر‌های مشهد و قم در قالب طرح هجرت وارد استان شده اند اظهار کرد: این روحانیون تا پایان دهه اول محرم در مناطق روستایی سطح استان مستقر خواهند بود، اما روحانیون بومی استان تا پایان محرم در مناطق روستایی حضور خواهند داشت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به این که استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، ایستگا‌های صلواتی برای توزیع نذورات خوراکی  برپا نمی‌شود.

او ادامه داد: ایستگاه‌های سلامت با پخش صوت، روضه، مداحی و همچنین توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی کننده جایگزین ایستگاه های صلواتی می شوند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: اعزام مبلغ ، طرح هجرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار