رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اردبیل گفت: اکیپ مشترک نظارتی برای بازرسی از تأسیسات گردشگری و مراکز اقامتی و تفریحی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا شایقی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل در بازدید مشترک اکیپ ستاد کرونا از تاسیسات گردشگری اردبیل گفت: این بازدیدها در قالب دو اکیپ انجام شده و از 34 مورد از غذاخوری‌های بین‌راهی و تالارهای سطح شهرستان بازرسی داشته‌اند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان اردبیل افزود:   با توجه به وضعیت قرمز شهرستان اردبیل از لحاظ کرونایی، اکیپ مشترک نظارتی برای نظارت بر تأسیسات گردشگری و مراکز اقامتی و تفریحی به صورت مشترک تشکیل شده است.

او از ممنوعیت فعالیت برخی تاسیسات خبر داد و گفت: برابر مصوبات ستاد کرونا در شهرستان اردبیل فعالیت تمامی تالارباغ‌ها، رستوران‌ها و آبدرمانی‌ها در سطح شهرستان اردبیل تعطیل بوده و انتظار می‌رود صاحبان این تاسیسات توجه جدی به موارد ابلاغی داشته باشند.

شایقی ادامه داد: اکیپ‌های نظارتی در سطح شهرستان به صورت مشترک فعال بوده و در صورت مشاهده فعالیت تاسیسات گردشگری و واحدهای پذیرایی خارج از مصوبات برخوردقانونی لازم با آنها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.