صداقت مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

فرهاد صداقت مدیر تیم فوتبال تراکتور در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم تبریزی اظهار کرد: در حال حاضر فقط علیرضا نقی زاده را جذب کردیم. در یکی - ۲ روز آینده ۵ بازیکن دیگر به خدمت می‌گیریم.  

او درباره بازیکنان جدا شده تراکتور گفت:  مدیرعامل قبلی باشگاه  تراکتور بندی در قرارداد تیکدری گذاشته بود که او با پرداخت مبلغی می توانست از تراکتور جدا شود و به تیم گل گهر بپیوندد. قرارداد میلاد فخرالدینی، میثم تیموری و محمدرضا خانزاده هم تمام شد و از تراکتور جدا شدند.  

ابلاغیه جذب بازیکن و مربی خارجی هنوز صادر نشده است 

مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت  تونی گولم دستیار خارجی کمالوند اظهار کرد: این مربی منتظر روادید است تا به ایران سفر کند. همه کار‌های مربوط به گولم انجام شده و فقط باید فدراسیون فوتبال بند ممنوعیت ورود خارجی‌ها را اصلاح کند تا بتوانیم از او به عنوان مربی استفاده کنیم، در غیر این صورت به شکل دیگری از او بهره می‌بریم. هنوز ابلاغیه‌ای برای  جذب مربی و بازیکن صادر نشده، به همین علت به خدمت گرفتن خارجی‌ها غیر قانونی است.  

صداقت درباره وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور گفت: شکایت مربیان و بازیکنان خارجی و داخلی باعث شده است تا پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بسته شود. پرداخت طلب خارجی‌ها و داخلی‌ها اولویت اول باشگاه تراکتور است تا پنجره باز شود.  

او درباره اینکه زنوزی برای پرداخت بدهی‌های باشگاه تراکتور مجبور به فروش بازیکنان شاخص شده است، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد. با وجود اینکه زنوزی در ایران نیست، اما باشگاه تراکتور را مدیریت و مسائل باشگاه را پیگیری می‌کند.  

مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره اظهارات کمالوند مبنی بر اینکه این تیم تبریزی نمی‌تواند بازیکن شاخص به خدمت بگیرد، گفت: این موضوع صحت دارد و ما نمی‌توانیم بازیکنان گران قیمت به خدمت بگیریم. پرداخت بدهی به خارجی‌ها و داخلی‌ها در اولویت اول ما قرار دارد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار