کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ظهر امروز با افزایش وزش باد به ویژه در مناطق جنوب شرقی خراسان رضوی مواجه می‌شویم که وزش باد گاه شدید و همراه با گرد و خاک خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: شدت وزش باد موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی نیز می‌شود.

او افزود: دمای هوای مشهد امروز ظهر بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۳۶ درجه سانتی‌گراد است و امشب نیز به ۲۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: آسمان خراسان رضوی در پنج روز آینده صاف خواهد بود و تا روز شنبه تغییرات دمایی محسوسی در استان نخواهیم داشت، اما از روز شنبه کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

اثمری بیان کرد: شهرستان قوچان با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

او تصریح کرد: دمای هوای مشهد روز گذشته بین ۱۹ تا ۳۶ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است و بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان خواف با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.