رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده از تزریق واکسن کرونا به بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نورمحمد نعمتی رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده با اشاره به آخرین وضعیت لنده در خصوص بیماری کرونا گفت: وضعیت این شهرستان هنوز قرمز است و سالن‌های وزرشی تعطیل است.
 
نورمحمد نعمتی افزود: کارشناسان حوزه بهداشت ودرمان شهرستان در سه شیفت صبح، عصر و شب در حال خدمات رسانی به شهروندان و کنترل بازار هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده بیان کرد: در بحث درمانگاه شهری نیز ۶ پزشک در کنار سایر پرستاران در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

او گفت: در زمینه تست و درمان بیماران کرونایی نیز خدمات در حوزه سرم تراپی و اکسیژن تراپی اولیه در شهرستان انجام می شود و بیماران بدحال نیز به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت منتقل می‌شوند.

نعمتی افزود: تاکنون بیش از ۱۲ هزار نمونه از شهروندان لنده‌ای گرفته شده( ۵۰ درصد جمعیت شهرستان) که این رویه نیز در حال انجام است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: در زمینه واکسیناسیون نیز تاکنون بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر واکسن نوبت اول و دوم خود را دریافت کرده اند که در صورت تامین واکسن مورد نیاز، آمادگی لازم برای واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در روز‌های آینده ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.