فرماندار سیرجان با تشکر از راه اندازی نهضت آسفالت بر تداوم آسفالت همه معابر سطح شهر سیرجان و توزیع عادلانه خدمات شهری و فضای سبز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان به اتفاق سرپرست شهرداری با فرماندار ویژه شهرستان سیرجان دیدار و گفت و گو کردند.

بهاالدینی فرماندار ویژه سیرجان در این دیدار ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) بیان داشت: همکاری و تعامل خوبی بین شورای سابق و مجموعه فرمانداری و ادارات شهرستان وجود داشت که ضمن تبریک به اعضاء و منتخبان جدید شورای شهر سیرجان و آرزوی موفقیت برای آن‌ها در خدمت به مردم، امیدوارم این همکاری و تعامل همچنان ادامه داشته باشد.

او با بیان اینکه نگاه ما تعاملی و نه تقابلی خواهد بود، افزود: باید همگی تلاش کنیم با همدلی و صمیمیت و به دور از هرگونه حاشیه در راستای حل مشکلات و مسائل شهر و پیشرفت و توسعه آن در ابعاد مختلف و در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم قدم برداریم؛ هنر ما باید این باشد از ظرفیت‌های بالقوه‌ شهر کمال بهره برداری و استفاده را در راستای عمران و آبادنی شهر وخدمت به مردم ببریم.

بهاالدینی در ادامه ضمن تشکر از راه اندازی نهضت آسفالت بر تداوم آسفالت همه معابر سطح شهر خواستار توزیع عادلانه خدمات شهری و فضای سبز به همه نقاط با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته شد.

لزوم توجه بیشتر به دغدغه هاى مردم، پیگیرى و اتمام پروژه هاى زیرساختى و برنامه ریزى شده، تلاش براى حل معضل پسماند، همکارى در ساماندهى فاضلاب خانگى، طراحى سیما و منظر شهرى، برنامه ریزى براى تسریع در اجراى مصوبات شوراى ترافیک، ساماندهی ورودی‌های شهر و ساماندهی میدان دام از دیگر محورهاى مورد تاکید فرماندار سیرجان بود.

در پایان رئیس شورای اسلامی شهر، دیگر اعضاء وسرپرست شهرداری به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود در خصوص راهکار‌های توسعه شهر پرداختند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار