علیرضا پورمازار گفت: بیمارستان شهرستان مهریز در وضعیت بحران کرونا قرار گرفته و ظرفیت آن تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا پورمازار سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز در همایش توجیهی دستورالعمل‌های محرم ویژه هیئت‌های مذهبی، گفت: هیئت‌های مذهبی باید به صورت جدی  شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او افزود: میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان به زیر ۴۰ درصد رسیده و از مردم و هیئت‌های مذهبی می‌خواهیم با توجه به شیوع گسترده دلتا کرونا به رعایت دستورالعمل‌ها پایبند باشند.

پورمازار با اشاره به افزایش آمار بیماران کرونایی در شهرستان مهریز، گفت: بیمارستان این شهرستان در وضعیت بحران کرونا قرار گرفته و ظرفیت آن تکمیل شده است.

فرماندار مهریز هم در این همایش اظهار داشت: مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام‌ حسین (ع) موضوعی است که بخشی از فرهنگ زندگی مردم را تشکیل می‌دهد.

زارع زاده بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا، تأکید کرد و ادامه داد: تمام برنامه‌های ماه محرم باید طبق مقررات این ستاد و با همکاری عزاداران در فضای باز و در زمان محدود برگزار شود.

او از نظارت بر روند عزاداری در مناطق شهری و روستایی خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌هایی نظیر فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، کاهش ساعت عزاداری، خودداری از حرکت دسته‌های عزاداری در خیابان و همچنین طبخ و توزیع نذری با رعایت مسائل بهداشتی شاهد برپایی سوگواری پرشور و شعور با حفظ جان شهروندان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار