تیم فوتبال خلیج‌فارس نماینده بندر ماهشهر در مرحله نهایی لیگ دسته ۳ موفق به صعود به مرحله پلی آف لیگ دسته ۲ فوتبال کشور شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاگردان موسی قنواتی در تیم فوتبال خلیج‌فارس نماینده بندر ماهشهر در هفته هجدهم و پایانی مسابقات در ورزشگاه شهدای این شهرستان با گل‌های رسول بداوی، علی اصغرسلمانی و محمد سواری برابر همنام بندرعباسی خود خلیج فارس میناب به برتری ۳ بر یک  رسیدند و با ٣۵امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم جدول جواز حضور در مرحله پلی آف را بدست آوردند.

پیش از این دیدار نیز کمیته انضباطی رای دیدار لغو شده بین تیم‌های خلیج فارس بندر ماهشهر و صنعت ابریشم اصفهان را به دلیل تمرد اصفهانی‌ها از حضور در زمین بازی را  ۳ بر صفر به سود ماهشهری‌ها اعلام کرده بودند.

در پایان مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشور تیم‌های شهرداری نوشهر از گروه یک، شهید اورکی اسلامشهر از گروه دو و ون پارس نقش جهان از گروه ۳ با صدرنشینی به صورت مستقیم راهی لیگ دسته ۲ فوتبال کشور شدند.

همچنین تیم‌های پیام وحدت بیرجند از گروه یک، آرتام تبریز از گروه دو و خلیج فارس بندر ماهشهر از گروه سه با قرارگیری در جایگاه دوم جدول به همراه تیم شهدای رزکان البرز به عنوان تیم بهتر رده‌های سوم به جمع ۴ تیم راه یافته به مرحله پلی آف لیگ دسته دو فوتبال کشور پیوستند که در نهایت قهرمان پلی آف راهی لیگ دو خواهد شد.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.