جانشین انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

انضباط ظاهری و معنوی مهمترین اصل در مأموریت‌های پلیس

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه انضباط ظاهری و معنوی مهمترین اصل در مأموریت‌های فردی هر پلیس به شمار می‌رود، گفت: ما باید در زندگی فردی و سازمانی، معنویت، ایمان به خدا و کسب روزی حلال را سرلوحه کار‌های خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ حسین نجفی، جانشین انتظامی استان ایلام در جلسه تخصصی با معاونان ستادی، گفت: پلیس به عنوان پناهگاه مردم بایستی از ضریب اطمینان قابل قبولی برخوردار باشد تا قابلیت اتکاء و یا به تعبیری اعتماد داشته باشد.

او افزود: پلیس با بهره گیری از سرمایه‌های انسانی با ویژگی‌های پویا، یادگیرنده و بهره مندی از دانش و فناور‌ی های روز آمد در ایجاد محیطی امن و توأم با آسایش عمومی تلاش می‌کند.

او هنر مدیریت را حفظ کارکنان و ارتقای توانمندی آنان در ابعاد مختلف دانست و افزود: همه مدیران و فرماندهان باید بستر‌های لازم را برای رشد و تعالی کارکنان خود فراهم کرده و از استعداد و توانمندی‌های آنان در جهت نیل به اهداف مقدس سازمانی استفاده کند.

او با اشاره به اینکه انضباط ظاهری و معنوی مهمترین اصل در مأموریت‌های فردی هر پلیس به شمار می‌رود، افزود: ما باید در زندگی فردی و سازمانی، معنویت، ایمان به خدا، صداقت در کارها، دوری از گناه و کسب روزی حلال را در سرلوحه کار‌های خود قرار دهیم.

جانشین انتظامی استان ایلام، خاستگاه اصلی فرماندهی انتظامی استان را خدمتگزاری برشمرد و بیان کرد: ناجا به عنوان سازمانی که از بهترین کارکنان بهره جسته است، تعامل با ارکان مختلف جامعه را به منظور امکان خدمتگزاری مطلوب، خاستگاه اصلی خود می‌داند و پلیس استان نیز در طرح‌های خود ، تحقق آن را مهمترین راهبرد می‌داند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.