سرمربی تیم فوتبال فاینورد روتردام درباره شرایط بازیکن ایرانی تیمش توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ارنه اسلات، سرمربی تیم فوتبال فاینورد روتردام با ارائه توضیحاتی درباره شرایط علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی تیمش از پیشرفت و بهبود شرایط بدنی او خبر داد.

سایت fr۱۲ هلند نوشت:" علیرضا جهانبخش یکی از خرید‌های فاینورد است که در این فصل انتظار زیادی از او می‌رود. با این حال، واضح است که این وینگر راست ابتدا باید به لحاظ جسمانی آماده شود تا بتواند تیم خود را تقویت کند. جهانبخش دیرتر از دیگران به اردوی پیش فصل فاینورد پیوست و بازی‌های زیادی در برایتون اند هاوو آلبیون هم انجام نداد.

آرنه اسلات، سرمربی فاینورد درباره خرید خود گفت: " می‌توانید بگویید که او چند سال از سایر بازیکنان عقب است؛ زیرا در سال‌های اخیر بازی‌های کمی انجام داده است.  جهانبخش در انگلیس به ندرت بازیکن اصلی بود و فصل گذشته ۲۱ بازی انجام داد که در ۱۵ بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. او چهار هفته مرخصی داشت و خیلی دیرتر از بقیه به تیم ملحق شد. به همین دلیل بود که او روز یکشنبه (مقابل اتلتیکومادرید) فقط ۴۵ دقیقه بازی کرد. "

با این وجود، اسلات شاهد پیشرفت این بازیکن ایرانی است. او گفت:"علیرضا آماده و آماده‌تر می‌شود. این واقعاً برای یک مهاجم خوب است. خلق موقعیت بسیار دشوارتر از کارهای دفاعی است. شما باید به اندازه کافی آماده باشید تا بتوانید ابتدا کار‌های دفاعی را انجام دهید و سپس چیزی هم برای کار‌های تهاجمی برایتان باقی بماند. من می‌بینم که او در حال پیشرفت است. شاهدم که او در حال بهتر و بهتر شدن است.  فقط زمان می‌طلبد تا او ثمربخشی خود را شروع کند. "

اسلات ابراز امیدواری کرد که جهانبخش با دیگر بازیکن جدید فاینورد در سمت راست، یعنی مارکوس پدرسن، زوج خوبی تشکیل دهند. اسلات گفت:" همیشه زمان می‌برد تا بازیکنان واقعاً به یکدیگر عادت کنند. امیدوارم آن‌ها در تمرینات و با صحبت کردن با هم این کار را بکنند. به طور کلی، می‌بینید که هرچه بازیکنان بهتر باشند، سریعتر به یکدیگر عادت می‌کنند. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار